Gå til innhold

endelig over 12 uker:)

Anbefalte innlegg

etter to spontanaborer siden mai er vi nå inni i en tryggere periode å er i ekstase over å sart være i uke 13!! hurra. noen andre som har termin 1.juni eller rundt??

kvalmen er grusom de fleste dager. kaster opp. fysj. håper d gir seg. når gav det seg for deg?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142583777-endelig-over-12-uker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Termin 7. juni, og kvalm som et uvær ennå. Håper det gir seg snart. Skal egentlig på jobb igjen i morgen, men er ikke sikker på om det går.

Er dere andre fortsatt veldig kvalme? Og er det sånn at dere ikke klarer å gå på jobb?

jeg skal på jobb i morra. jobber på sykehjem som sykepleier så spent på lukter og aktivitets nivå. sliter med å fungere før 11-12 om formiddagen, så ser litt mørkt på det. er fremdeles veldig kvalm mange dager. hvis jeg tar d helt med ro klarer e å ikke kaste opp... ohoi! :)

Det høres helt ut som meg. Ligger jeg helt i ro er jeg bare fryktelig kvalm, men spyr ikke. Leverte guttungen i bhg forrige dagen, da sto jeg og spydde i grøfta på vei hjem.

Ikke tør jeg kjøre bil heller.

Har for det meste vært på jobb, men har vært 100% sykemeldt i litt over en uke nå. Tror jeg må gå for sykemelding uka som kommer også. Håper dette gir seg snart!!!!!! Jeg har vært dårlig i 10 uker nå! (jada, jeg vet jeg syter og at mange har det like ille og verre, men akkurat nå hjelper det ikke så mye)

Gratulerer med første etappe og lykke til videre!!

Jeg har termin 05 mai, og er i dag 16+5 og er fremdeles kvalm, men greier nå å fungere delvis greit hjemme, heldigvis :)

Har hatt hyperemesis dette svangerskapet, så det er først den siste uken jeg har beholdt mat og drikke og har hatt noen fine dager... :)

Ellers har jeg også 2 SA og 2 MA bak meg siste halvannet året, så er glad for at jeg endelig har kommet så langt og tidlig UL har vist ett lite knøtt med bankende hjerte og at det står bra til - til tross for blødninger i begynnelsen av svangerskapet og diagnosen truende abort!!

Vær positiv, dette går nok veien for oss begge to ;)

Uansett, gratulerer så mye med første etappe og lykke, lykke til videre!!!

Klem fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...