Gå til innhold

Jeg er altså helt overbevist om at jeg er gravid nå....

Anbefalte innlegg

Til tross for en negativ test. Eller dvs.. om jeg holder den på skrå, kikker HARDT på den, myyyser, og tenker veldig sterkt på fargen blå, også holder den enda en gang på skrå.... så ser jeg aaaaanelse antydnng til kanskje en liten skygge der streken skulle ha vert. Men ser den bare et sekund av gangen eller så da. Så mister jeg den.

Jeg er tre dager over tiden. Ømme pupper. Har en åpenet flaske rødvin på benken som jeg ikke drikker av nå. VELDIG ulikt meg. Og er trøtt og irritert.

Hva skjer med negativ test når jeg sier at jeg ER gravid?

ARGH

Har DE menssmurringene og har hatt det i to uker nå. Jeg pleier ikke ha menssmerter engang. Hva er det som skjer med meg?

Fortsetter under...

Huffameg, kjenner meg litt igjen :P Er 2 dager over jeg, og negativ test. Men det er fortsatt veldig tidlig, så du må ikke bli fortvilet. Vent til neste uke og se (vet det er vanskelig) før du tar en ny test. Jeg har også massevis av symptomer, men jeg tror mye av det er psykisk og at TR kanskje ikke kommer pga at jeg tenker for mye på det.

Krysser fingrene for deg og håper at du vil få positiv test snart! :D

Veeeeel... vet ikke det da. Mannen har akkurat flyttet hjem til sin mor. Vi er "offisielt" ikke sammen. Har vert mye krangling. Så vi prøver å se om vi kan bruke litt tid å hele oss selv hver for oss også finne tilbake til hverandre. Har to barn fra før. Yngste med han, og eldste med en annen. Så timingen er svært dårlig. Og på en sånn måte at "alle" kommer til å tro jeg har gjort det "med vilje".. om du skjønner.

Skikkelig tungvindt å ikke vite.... Men er den negativ, så er den negativ..? Er ikke de testene rimelig sikre?

Åh, uff da, da skjønner jeg at det kanskje ikke passer helt ja. Jeg trodde du ville være gravid skjønner du. Hvis folk tror du gjør slike ting med vilje så er det deres problem, mener nå jeg. Man er jo ikke 100% beskyttet mot graviditet uansett og dersom man har vært eller er i et forhold så kan det fort skje.

Jeg har hørt flere som har testet negativt sent i svangerskapet. Sjefen min f.eks, testet negativt helt uti 3,5 måned. Hun trodde hun hadde blitt gal da hun kjente spark i magen og så dro hun til legen som da kunne konstatere at hun var gravid. Det var da hennes fjerde barn. Så.. det ER mulig å være gravid selv om testen er negativ, og spesielt så tidlig i et evt svangerskap som du er nå.

Oj... men med de andre har jeg testa positivt med en gang. Men det trenger kanskje ikke være likt hver gang?

Ble litt smårar nå.

Også er det den rare følelsen som bare dukker opp når man tror det er noe der... jeg BLIR litt glad og håper. Selv om det er helt feil. Og jeg vet at han ville blitt helt satt ut. Huff. Føler meg litt slem som håper litt. Men det er bare et urinstinkt tror jeg :/

Annonse

Husk at hvert svangerskap er forskjellig. Hvis det er en spire der så har du all grunn til å glede deg over det. Skjønner at situasjonen gjør det litt vanskelig, men dette klarer du uansett :) Skal ikke føle deg slem iallefall. Vent å se nå :) Det kan jo være at du har stresset litt mere den siste tiden f.eks, og derfor er mensen litt sen? Her er alle muligheter åpne enn så lenge :)

Ja. Men når jeg ser på testen jeg tok i dag tidlig nå... syns jeg den er blåere... Men det er nok bare hodet mitt. Tok meg et glass vin alikevel og.. og føler nesten jeg gjør noe galt.. men jeg tok jo tross alt en negativ test i dag.

Jeg skal ta en ny på mandag. Skal si fra hva resultatet ble.. :/

Du har nok rett i det.

Men det er ikke så lett. Er mye som spiller inn her da.Og flere grunner til at jeg ikke tar det helt med ro.

Men jeg skal si hvordan det gikk :)

Håper du har en fin kveld. Og takk for svar.

Cheers.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...