MammaKos Skrevet 20. november 2010 #1 Skrevet 20. november 2010 Syntes det er så vanskelig å vite.... Hvor lenge ammer dere deres små av gangen på nattestid? Mini her spiser max 15min før hun er mett og tilbake i sengen sin og sove (2 uker gammel) Så gå det ca 3 timer før hun våkner og skal ha mat igjen.. Hadde vært fint med mange svar så jeg kan få litt og sammenligne med...
Brillemamma Skrevet 20. november 2010 #2 Skrevet 20. november 2010 Her spiser hun også kun 10-15min hver gang om natten, og sover da 3 timer igjen før hun vil ha mat igjen. Tror nok hun spiser veldig fort på natten. Virker iallefall sånn, for hun hiver etter pusten.. hehe Jenta di får nok i seg nok mat på natten,ellers hadde hun ikke sovnet igjen og sovet 3 timer Jenta mi er 5 uker, men har alltid spist sånn på natten Synest det er herlig å slippe å amme i en time på natten jeg )
Gjest JuniGull10 og mange drømmer... Skrevet 20. november 2010 #3 Skrevet 20. november 2010 Min har aldri brukt mer enn max 10 min når han ammer og nå er han 5 mnd. Han er effektiv!! :-) Min ammet hver 2. time lenge, men jeg trøstet meg med at det er bedre å amme i 10 min og legge han tilbake, enn å ha en som holder meg våken i en hel time 1-2 ganger om natten. Så nyt det! :-)
Tredje drøm Skrevet 20. november 2010 #4 Skrevet 20. november 2010 Lillesnupp her er 3 mnd, og hun har hele tiden vært ganske kjapp i spisingen om natten. Bruker stort sett rundt 10 min. Og hun har lange soveøkter, så hun får i seg nok melk - effektiv spising )
cadence Skrevet 20. november 2010 #5 Skrevet 20. november 2010 Mi frøken på straks 4 uker er slik også, ca 10 minutter effektiv suging, sover i mellom 3 1/2-6 timer). Sover hun 6 timer så har hun en raskere sugefrekvens på formiddagen (det går slag i slag). Slik har hun holdt på hele tiden:)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 20. november 2010 #6 Skrevet 20. november 2010 Da jenta mi var såpass liten brukte hun som regel litt lenger tid per måltid, ca 20-30 min, men nå som hun er 8 uker er det sjelden mer enn 15 min per måltid, og ikke det en gang alltid. Hvis hun sover godt i 3 timer etterpå så får hun nok i seg det hun skal, for sultne babyer vil gjerne være urolige og ikke sovne så lett=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå