Gå til innhold

Tror jeg besvimer!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gratulerer så mye:)

Godt å se at folk blir gravide:) Blir så glad for da vet jeg at det er håp for oss alle, selv om vi tenker og tenker og vil så gjerne, og henger på bim, så går det an for oss også:)

Kos deg:) Lykke til videre! Håper vi sees på 1 trimester etterhvert;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk takk :))

Håp er det jo tydeligvis hehehe. Jeg har jo klart det ser det ut som. MEG liksom, med min halve eggstokk hehehe =)

Skrevet

Det der er mye strekere streker enn det jeg hadde på mine tester da jeg ble gravid, så i mine øyne er det ikke tvil, DU ER GRAVID =)

Tok også en cb bare for å være helt sikker.

GRATULERE så masse Petrine :-D

Skrevet

ÅÅÅ blir så glad når andre ser og bekrefter det, for jeg er liksom ikke helt sikker hehehe.

Tuuusen takk =))

Skrevet

Nå ble jeg så utrolig glad Petrine:) Har fulgt masse med på deg og krysset fingrene for deg.. Gratulerer så mye.. Den streken der var kjempesterk, det er ikke noe tvil..DU ER GRAVID!!! Håper spiren klamrer seg fast i 8mnd til og så må du gjerne sende litt babystøv på oss andre.. Det er slike nyheter som holder motet oppe for meg (og sikkert andre prøvere her inne) At det klaffer til slutt:)

Skrevet

Ååå så god du er Happy =))

*snufs* tørke litt gledestårer her :o) Blir helt sentimental av dere =))))

Sender masse babystøv til dere alle! Heier virkelig på dere!

Klem.

Skrevet

min test så også slik ut på onsdag og jeg er nok gravid :) så gratulerer ov velkommen inn på 1. trimester :D

Skrevet

Tuuusen takk katrineev og spira =)

Når er din termin?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...