Gå til innhold

Tror jeg besvimer!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du har hatt to sånne i dag så e du nok gravid ja !! Eg syns det var ganske tydelige strek eg

Eg tør å sei gratulere eg

Skrevet

Er jo helt uvirkelig!! Er jo 5 dager til ikm også..

Tør jeg si takk da?? Vet ikke helt :)

Skrevet

Har du barn fra før ? Du er utrolig heldig , håpe eg og får positiv test snart

Skrevet

Ja har barn fra før, men har nå vært prøvere i 7 mnd uten resultat og vi vet at vi har truffet på el hver gang. Hadde nesten begynt å tro at jeg ikke kunne få flere...

Skrevet

Jeg synes også streken var tydelig :)

En strek er en strek sies det jo, så du er nok gravid!! :D

Skrevet

jepp det gir håp te oss andre som får tr mnd etter mnd her : )

Skrevet

Åh Petrine, gratulerer så mye!! Nå ble jeg glad på dine vegne her:) En strek er vel en strek vil jeg si - når det gjelder g test!!

Skrevet

Gratulerer Petrine:oD

Hadde ikke vært i tvil om jeg fikk en slik test:-) Ser absolutt en tydelig strek der ja

Skrevet

Gratulerer Petrine :-D Så gøy!! tjuvstarter du jo ;) ååh ble glad på dine vegne nå :-D Kos deg med den gode følelsen!

Skrevet

Den testen er uten tvil positiv! :D Gratulerer så mye! Kjempe gøy :)

Skrevet

Ooooojj!! herrlighet så godt da Petrine :D Grattulerer!! Dette fortjener du etter ei god stund med prøving ;D

Skrevet

Er dere alle såååå sikker?? Ikke jeg, men takker. Blir nok hengene her inne på bligravid en stund til hehehe.

Er helt uvirkelig dette! Skal ta en cb i morgen så får vi se...

Skrevet

Ojojojoj!!!! Gratulerer! Dette var morsomt! :-)) Smiler og smiler her! Lykke til på ferden!

Skrevet

Takk takk alle sammen.

Håper virkelig dette er sant og at spiren klamrer seg fast! Og så håper jeg at dere alle kommer med over på 1.trimester etterhvert, for jeg vil ikke over dit alene. Er nesten litt skummelt hehehe =)

Skrevet

Ser 2 streker! Gratulerer så masse og lykke til med svangerskapet :-)

Skrevet

Tusen takk alle sammen =)

Tror jeg kan legge til følsom som symptom her for jeg begynner nesten å grine av alle som er så glad på mine vegen!! Dere er så gode å ha!!

Skrevet

Gratulerer!!! Samme pp som deg og har derfor "fulgt deg" litt her inne. Unner deg virkelig dette!. Har selv IKM neste helg en gang, men er ikke så optimistisk... rart med det når TR kommer mnd etter mnd... Lykke til med svangerskapet!

Skrevet

Ååå tossen!!

Håper virkelig du har klart det denne pp. Er grusomt å gå sånn mnd etter mnd og TR kommer hver eneste gang :(((

Tusen takk :)

Skrevet

Takk =))

Hahaha må nå le litt her også da. En strek er en strek hehehehe. Hvor mange ganger har ikke jeg selv sagt det til andre i løpet av de 7 mnd jeg har vært her på bli gravid =))

Men å tro det når en selv står der med en strek, eller 2 da, er jammen vanskelig!!

Skrevet

Akkurat sånn er det :) man klarer ikke tro på det!

Min strek så en gang ut som din, og den "streken" er 4 år i dag ;)

Det var enda kanskje 4-5 dager etter IKM...

Skrevet

Ojojojojojojojoj!!!!!

Så spennende! Jeg heier på testen, ta en CB om noen dager og keep me posted!! :-)

Skrevet

Hehehe flott streken din ble da =))

Tar en CB i morgen jersygirl :) Og en om noen dager hehehe. Herlighet dette er helt rart!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...