Sjokoman Skrevet 20. november 2010 #1 Skrevet 20. november 2010 Uff kan ikke huske at førstemann var så ille som han her... Går på huet i gulvet mange ganger om dagen... Har til og med fått en del blåmerker i hodet... Hva skal jeg gjøre? Kan jo ikke sitte ved siden av han hele dagen heller..
overrumplet Skrevet 20. november 2010 #2 Skrevet 20. november 2010 For noen uker siden hadde jeg tenkt å skrive et innlegg med det samme spørsmålet .For lillebror (9 mnd) gikk i gulvet mange ganger om dagen. Syntes så synd på det lille hodet og ble redd. Men jeg leste en del om dette, og slo meg til ro med at det ikke er farlig så lenge de detter fra sin egen høyde og ikke på noe skarpt (hjørner osv). Og helst ikke på betong eller flis (jeg passer derfor bedre på når vi er på badet). Og det var ikke mer enn to uker det var så ille. Allerede nå er han mye stødigere og detter ikke mer enn et par ganger om dagen. Han har også blitt flinkere til å vri seg eller holde hodet når han detter. Som du sier: hva skal vi gjøre? Jeg har venninner som passet på sine barn HELE tiden. De fikk aldri dette sånn som mine. Særlig når jeg har storesøster også hjemme, er det UMULIG å unngå at han faller litt. Og uansett vil jeg ikke følge etter hver bevegelse han gjør.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 20. november 2010 #3 Skrevet 20. november 2010 Med størstejenta var det også mye knall og fall husker jeg, da hun lærte seg å sette seg opp selv. Men det varte bare en liten uke eller så, ikke det en gang tror jeg, før hun ikke falt noe særlig lenger. Nei, hva skal man gjøre- jeg tenker at man kan jo prøve å forhindre en del fall kanskje, men ikke alle, det blir vel så og si umulig, og litt knall og fall må man jo nesten bare regne med også=) De tåler en støyt de små, heldigvis;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå