Sebbelita Skrevet 20. november 2010 #1 Skrevet 20. november 2010 Vi skal på julebord snart, og jeg har ikke noe å ha på meg!!!! Hvor kan jeg finne en fin kjole, som passer til en stor mage? Helst ikke så veldig dyr, siden den nok bare vil bli brukt på julebordet og i jula.
Gjest Skrevet 20. november 2010 #2 Skrevet 20. november 2010 Jeg skal på julebord i kveld og kjøpte meg en fin tunika fra Floyd på B-Young til halv pris - 199 kr Litt sånn silke, fikk den over magen nå så får vi se når julaften kommer om jeg må finne meg noe annet
Mammaren Skrevet 20. november 2010 #3 Skrevet 20. november 2010 Jeg kjøpte også en kjole som ikke er laget for gravide, men som likevel har god plass over magen. Likte at den hadde knyting over magen/under puppene, sånn at jeg ikke blir helt kulerund Kjekt også at den kan brukes etterpå, fordi den ikke egentlig er en gravidkjole. Da gjorde det jo ikke så mye at den kosta litt ekstra, for da kan den jo brukes i mange anledninger. Ellers så jeg den her på nettet: http://www.jojomamanbebe.co.uk/sp+Dresses-Midnight-Blue-Beaded-Dress+B4144 som jeg synes var fin. Veit ikke hvor raskt de leverer og sånn, men det kan jo hende det er andre som har prøvd den siden? Var en del annet mammatøy der også, som ikke var så dyrt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå