nubse Skrevet 20. november 2010 #1 Skrevet 20. november 2010 Har de siste tre syklusene(fra jeg begynte å tempe) hatt lutealfase på 12 dager. Har alltid pleid å få mensen i løpet av natta, slik at jeg våkner med den på dag 13. Dette forventet jeg også i dag, men ingen antydning.. Heller ikke noe vondt slik jeg pleier før den dukker opp, bare av og til(noe jeg hadde flere uker ut i mine første svangerskap). Mener jeg har lest et sted at lutealfasene alltid er konstante, stemmer dette? Begynner nesten å lure litt jeg, men er så redd for å begynne å håpe...
Musemor med tre søte små Skrevet 20. november 2010 #2 Skrevet 20. november 2010 I de fleste sykluser har man samme lengde på lutealfasen, men det betyr ikke at den alltid er den samme. Man kan godt har enkelte sykluser hvor den er lenger, eller kortere. Men du kan jo alltid det en test, da...
nubse Skrevet 20. november 2010 Forfatter #3 Skrevet 20. november 2010 Har ikke sånt i hus, klok av skade.. Og nå er det heldigvis søndag i morgen, slik at jeg uansett må vente til mandag- og innen DA bør jeg jo enten ha fått mensen eller så er jeg rett og slett gravid:)
Happy87 Skrevet 21. november 2010 #4 Skrevet 21. november 2010 Jeg mener jeg har lest at lutealfasen er ganske fast +/- 1 dag så hvis ikke tr har kommet innen mandag så ville jeg absolutt tatt en test:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå