Gå til innhold

Noen andre i uke 16 som ikke har fått mage? :(

Anbefalte innlegg

Hei.

Er i uke 16+1 og har enda ikke fått noe mage... Hørte hjertelyd for ca en uke siden. Men man leser så mye rart på internett om flere som mister, det er en salig påkjennelse å være gravid når man tenker så mye. Dette blir mitt første barn, etter å ha prøvd i 2.5 år. Å jeg er livredd for at ting skal gå galt. Gled-gruer meg til ul 9.des.

Hilsen Jente 23.

Fortsetter under...

hvis det er ditt første barn skal du ikke bekymre deg for at du ikke har fått mage.jeg fikk ikke mage før i uke 20 med min første.så ta det med ro og nyt tiden :) vi prøvde også i 2 år før førstemann var på plass,og graviditeten gikk helt fint.senk skuldrene og kos deg :)

hei hei :) jeg er 16 i morgen, om har aldri hatt så flat mage.. har vært på ul og alt ser fint ut.. er vist litt typisk førstegangs.. men den kommer nok snart skal du se :) jeg venter i spenning på min neste ul time, tror vi får den rundt samme dato som deg :)

lykke til :)

Annonse

fikk mage i uke 13 med nr 1, og uke 25 med nr 2.

er nå gravid med nr 3, uke 18, og ingen tegn til mage annet enn når jeg ligger flatt på ryggen...men symfysemålet er rett på snittet, og da er det nok som det skal =O)

tror det er veldig individuelt når den popper frem

Er i starten på uke 17 og har heller ikke fått noe særlig mage. Ser bare litt "tynnfeit" ut. Som om jeg har glemt å gjøre situpsene mine de siste månedene.. Hva skal man ha på seg på julebordet?? Har man en tydelig gravidmage vil man jo gjerne fremheve den. Nå er jeg liksom verken fugel eller fisk.. hvis du skjønner;)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...