Gå til innhold

Flere som har helt syyke drømmer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her også,drømte de lignende drømmerne sist jeg var gravid også,mye sykt og da mest om fødsel og den første tiden med babyen

(har bl.a i drømmarna føtt 3 barn mens jeg lå i koma,matet en 2 dagers baby med müsli osv :)

Foreløpig den her gangen har ikke drømman vært av de helt sykeste slagan, drømte i natt at æ va vitne til 2 utlendinga som rana en lastebil hehe :)

Men forrige gang æ gikk gravid så hadde æ sex med en masse kjendisa.. I drømmen altså :P Det va direkte pinlig! Kan jo nevne han Christian fra Uno og Uro, det va en ganske fin drøm :P Litt verre va det når æ drømte om mæ og ho Dorthe Skappel!!! Har ikke likt den dama sia den drømmen, hehhe :)

Annonse

Hahahahaha - måtte le når jeg leste innlegget til Mamma sine engla over her - sex med kjendiser, hehe, det hadde vært noe, minus det der med Dorte Skappel da selvsagt, hohoho - jeg ler så jeg griner, hehe :)))

Jeg også drømmer sykt mye rart og gjør det hver eneste natt... I natt drømte jeg at alle bamsene til jentungen på fire år kunne GÅ og SNAKKE!!! De vandret rundt i huset og snakket til meg og hverandre, hehe - var jo bare uskyldig det da, men merkelige drømmer ja ;)

Noen flere??

Æ må tilbake mine egne ord om at æ foreløpig ikke drømme masse sykt, for i natt hadde æ den sykeste drømmen noensinne!! Og æ brekte mæ nåkka helt for J******, kjæresten min vekte mæ å spurte ka i alle daga æ holdt på med, men æ fant ut at æ skulle psare han for detaljan om den ekle EKLE sex'en æ hadde med en sånn 90 år gammel mann!!

Æ blir enda dårlig av å tenke på det, og det verste e at æ huske detaljan så alt for godt =/

Æ hååååpe dåkker slipp unna sånne drømma, da må æ si at det va til og med bedre å ha sex med ho Dorthe!

Skjønne ikke koffør æ skal drømme så perverst når æ e gravid??

Jeg drømmer og om å ha sex med diverse forskjellige menn. trenger ikke ver kjendiser. En matt drømte jeg at Jeg måtte prostituere meg for å få ver med i et romskip. Var helt forferdelig. Våknet med tårer i øynene. bare så glad for at ikke mannen min våknet. har ikke lyst til å fortelle han om det. en annen matt hadde jeg visst født to barn. halvt menneske og halvt romvesen. Når jeg skulle amme, så måtte jeg beskytte puppene mot barnas sylskarpe nålelignende tenner. Den ene ungen så ut som en larve, og den andre så ut som en blanding mellom kråke og drage. Men jeg måtte jo ver glad i de, for de var jo mine babyer.

bare i natt drømte jeg at jeg var utro... med eksen min. dvs alle trodde jeg hadde vært utro, men d hadde jeg ikke. og hadde et enormt styr med å få folk til å tro på meg.

i tillegg drømte jeg at huset jeg bor i brant, og ingen av oss var noe særlig ivrige på å komme oss ut. ikke engang katten. den bare lå der og så på at pelsen tok fyr. katten min er stoooor og lat. jeg klarte til slutt å slukke brannen, og brannmannskapet kom på døra for å sjekke.

dette er d jeg husker nå, men var opprinnelig mer jeg husket like etter at jeg våknet i dag tidlig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...