bassegutten Skrevet 20. november 2010 #1 Skrevet 20. november 2010 Sitter her med rier som varer i ca 1 min og 10 sek men 4-5min pause. Har holdt på siden 08.30 i dag, og reiser nok snart inn til SUS. Håper så inderlig at dette ikke er noe lureri. Er førstegangs så ikke lett å vite. Hadde termin 18, så tida er inne Ønsk meg lykke til!
Gjest Mentha♥med kul på magen♥ Skrevet 20. november 2010 #2 Skrevet 20. november 2010 Lykke til!!! Sender masse gode ønsker og varme tanker!
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 20. november 2010 #5 Skrevet 20. november 2010 Åh så gøy!! Hurra! Lykke til =D
Frkkaos Skrevet 20. november 2010 #6 Skrevet 20. november 2010 Samme her, har sitti med rieteller.no siden i natt.. har vert litt av å på nå på etter middagen, men tar seg opp nå var på kontroll hos jordmora, ho var veeeeldig positiv:) Ho vil ikke sende meg på sykehuset for tidlig, i tilfelle di kommer til å sende meg hjem igjen, vi har 2-2 1/2 time i bil en veg... så kjedlig hvis vi må snu i døra på føden!! men satser på fødsel i nærmeste framtid:) Masse lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå