StoltHønemor<3 Skrevet 20. november 2010 #1 Skrevet 20. november 2010 Nå skal jeg snart reise på jobb etter noen dager med forkjølelse hjemme. Jeg tok på meg jobb-buksa og helt ærlig?? JEG FØLER MEG KJEMPEDUM! Jeg kan ikke ha igjen glidelåsen eller knappen siden det blir for stramt, og har prøvd å finne en bukse til å ha på jobben, men ingen steder har sånn bukse jeg trenger... Sikkert et dumt spørsmål men stiller det for det; Noen her som vet om arbeidsplassen skal ha graviditetsbukser tilgjengelig? Bare lurer Ellers så får dere ha en flott dag videre )
<3 Mamma til Birgitte&Lucas <3 Skrevet 20. november 2010 #2 Skrevet 20. november 2010 Hei! Jeg har det akkurat samme. Vi skulle nettopp bestille nye uniformer på jobb og da hadde vi et utvalg av "mammabukser" Ta å spør sjefen din ang det. Jeg er i dagligvarebransjen og jeg kommer bare til å gå med mine private bukser fremover på jobb.
<3 Mamma til Birgitte&Lucas <3 Skrevet 20. november 2010 #3 Skrevet 20. november 2010 Hei! Jeg har det akkurat samme. Vi skulle nettopp bestille nye uniformer på jobb og da hadde vi et utvalg av "mammabukser" Ta å spør sjefen din ang det. Jeg er i dagligvarebransjen og jeg kommer bare til å gå med mine private bukser fremover på jobb.
StoltHønemor<3 Skrevet 21. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 21. november 2010 Takk for svar! Det skal jeg jaggu gjøre! Vi har sånne bukser som kneppes igjen ved ribbeina.. "liv-bukser" som man kaller det, og det er ikke særlig behagelig må jeg si
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå