Gå til innhold

Er synsk på en måte, men hvordan klarer dere å spå ved hjelp av kun en dato?

Anbefalte innlegg

Mener ikke å rakke ned på dere, men dette syns jeg er litt rart.. At en kortstokk kan fortelle dere om en person, da spesielt alle spm som dukker opp her inne som er forholdsvis like..

Selv opplever jeg ting, men ikke i nærheten av det dere får til her. JEg opplever å komme til plasser jeg aldri har vært på, og få en kald, snikende og uhyggelig stemning. Jeg blir rett og slett kjempetrist eller redd, og må vekk så fort som mulig. I ettertid har jeg fått bekreftet ved flere anledninger spesielle hendelser som har skjedd nettopp der.

Det mest uhyggelige var en gang vi var på tur rundt i Norge, på nordvestlandet et sted. Naturen var fantastisk, sola skinte og alt lå til rette for en flott dag. Men jeg klarte ikke, måtte vekk. Ble kvalm, blek og helt gele i kroppen. Fikk følelsen av fortvilelse, dyp ulykkelighet, sorg... Følte jeg var en mor, og så inn i to redde guttebarneøyne som stille bønnfalt meg om å la være.

Senere kom vi i snakk med ei eldre dame som kunne fortelle at det for mange år siden hadde vært en ung jente som hadde blitt syk på sinnet som hadde druknet sønnen sin her.

Slike ting skjer ofte. Og mennesker jeg kjenner godt, de sier at jeg alltid ringer eller kommer når de trenger det- jeg kjenner på kroppen når de gjør det. Ofte "ser" jeg på de når det er ting de vil skjule, f eks krangler med sine kjære, eller andre problemer (og disse problemene kan jeg forutse FØR de skjer-sprøtt!)

Det er hvertfall mye "rart" og ting jeg selv synes er skummelt og er redd for, jeg prøver så godt jeg kan å få de til å forsvinne. Kanskje dette er grunnen til at jeg er skeptisk til svar som "jeg får opp at du blir gravid i spetember, med en gutt", fordi jeg rett og slett er redd for det?

Så spørsmålet mitt er: Hvordan kan dere "lese" en persom ved hjelp av tall? Hva om dere leser tvillingsøsteren hennes i stedet? Føler dere at dere lurer disse personene?

Og dersom det stemmer, at dere klarer å ta inn noe slags energi fra andre, blir dere ikke fryktelig tomme og slitne etterpå? Selv er jeg helt psykisk sliten mange timer etter jeg har opplevet noe i den retningen.

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...