Gå til innhold

I går kveld og i natt var det fullt av liv i magen :)

Anbefalte innlegg

Har hele tiden trodde det var leamus i magemuskelen på høyre side, men det er jo babyen!!! i går var det skikkelig hardt, to dunker etter hverandre flere gang på rad (med litt mellomrom). Samboeren kjente også det veldig veldig godt, det var en liten fot eller to!! :) Herreguuud nå er jeg forelska altså!! Da er det altså liv jeg har kjent siden uke 14, for nå er det jo supertydelig!!! :):):D

Fortsetter under...

Gratulerer, så gøy!

Jeg kjente for første gang skikkelige spark i går også. Tenkte at nei DETTE har jeg aldri kjent før i hele mitt liv. Som om det var leamus helt nederst i magen. Jeg er 17+5 og har jo kjent kribling og killing før, men ikke noe i nærheten så tydelig. Kjempegøy! Og så var det på bursdagen på samboeren! I mårres kjente jeg leamusen igjen og jeg fikk ham til å kjenne etter..og han merka det godt! Så nå har de hilst...<3

Ååå, så morro!! :)))

Det samme har skjedd her. Har kjent no småbobler i magen en tre ukers tid (er 19+5 nå), men her en kveld syns jeg at jeg kjente det utenpå også.. Men var usikker, kanskje var det innbilt! MEN I DAGTIDLIG lå jeg på senga og las, med ei hand liggende på magen (selvfølgelig) - og kjente tydelige spark med handa!!

Nå gleder vi oss til pappsen kommer hjem for å kjenne på magen <3

Morro å høre om andres opplevelser også :)) Nyt tiden med voksende mage og tydelige spark!! :)

Syns det er kjempe bra å høre at andre også har kjent liv såpass tidlig:D Jeg er 17+4 og har kjent liv i ca 3 uker nå, men sykepleiere vi har snakket med mener at det er altfor tidlig til å kjenne noe. Blir litt irritert da, for hva vet vel de!! Kjenner det regelmessig hver dag jeg, mye om morningen, er par dytt på ettermiddagen og masse om kvelden. Gleder meg masse til ul neste fredag for å se hvor aktiv den er:)

Samboeren min kjenner ofte og syns det er like gøy hver gang:)

Blir gøy når musklene blir større og sterkere slik at man kan kjenne en tydelig fot eller hånd!:)

Hei! :-)

Jeg kjente også tydelige spark for første gang i går og er 18 uker i dag! :-)

Har kjent romstering og kribling ei stund, men ikke skikkelige spark slik som i går, og har kjent det 2 - 3 ganger i dag også! :-)

Kjempekoslig å kjenne og like stort å kjenne hver gang! :-)

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...