Gå til innhold

hva kommer ut rett etter en inseminasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var for en stund siden på copenhagen fertilitycenter for inseminasjon, og da jeg gikk på do etterpå så jeg at det hadde kommet noe ut igjen...hva er dette?? jeg er redd det var noe av sæden og at jeg pga det ikke kommer til å teste positivt om noen dager.

kanskje et dumt spørsmål, men jeg blir bare mer og mer bekymret :-( har andre opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

De første inseminasjonene jeg hadde var på Storkklinik, og der sa de at etter inseminasjonen kom det til å komme ut en væske. De understreket at dette ikke var sæd, men den geléen de bruker for å få sæden opp.

De sa at dette var helt normalt, og ingenting å bekymre seg for.

Så du kan ta det helt med ro!

Dumt at de ikke informerer om dette på CFC, men jeg går også der nå, og vet at de ikke er så informative med mindre man spør og graver selv.

Lykke til med testing!

Skrevet

tusen takk for svaret, det roet meg litt ned :-)

har du hatt ins. både på stork og copenhagen fertilitycenter? var dette likt på begge steder?

Skrevet

Ja, jeg hadde 2 ins på Stork og 1 på CFC.

Det var veldig forskjellige opplevelser.

På Stork er det dyrere, men det er en mye mer rolig og behagelig opplevelse. Man er inni et eget rom, der er det musikk og stearinlys, og man får en hyggelig innledende samtale og lang hvile etterpå. De er også mye mindre hardhendte, og man kjenner seg generelt godt ivaretatt.

Jeg gikk over til CFC fordi jeg trodde jeg kunne komme til å måtte gå over på IVF, og hadde en inseminasjon der før jeg har hatt flere IVF-forsøk. De er absolutt hyggelige på CFC, men alt går litt mer kjapt og greit der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...