Gå til innhold

Åh, for en vidunderlig liten gutt jeg har... I går LO han trillende i søvne - han er 16 dager!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sukk, jeg må bare få ut litt sånn mors-kliss. Gutten min på 16 dager er bare SÅ fantastisk! Han skriker aldri, er fornøyd stort sett hele tiden og formidler det han vil med diverse knirke-/gnukkelyder...som i seg selv er superherlige! Han lager gjespelyder som er til å spiiiiise opp og hele gutten er så ufattelig god - har lyst til å SMATTE på ham hele tiden og får aldri nok av ham...gleder meg til han våkner for å bli ammet, og til å ha litt våken-tid med ham og savner ham hvis han sover mer enn to timer i slengen :D

I forigårs smilte han skikkelig til meg mens vi hadde øyekontakt og han er veldig "med" i blikket, det er så koselig :) Og i går, mens han sov, smilte han skikkelig bredt og LO :D Sånn trillende, hikste-latter med den nydelige babystemmen...ah, jeg smelter hihi!!! Lurer fælt på hva de små drømmer for noe, de som ikke har opplevd stort hehe.

Det er jammen deilig å ha baby, dere! XD

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, herlig:)) Min datter var også slik, men hun hadde de prematur-gryntene som premature ofte har:) Veldig søte små lyder!

Og når hun var en mnd. korrigert lo hun også i søvne, ble helt sjokkert jeg:P Men søtere ltd skal man lete lenge etter!

Herlige, nyfødte babyer <3 Og eldre babyer også ;D

Skrevet

Er det ikke herlig å være så forelsket? Man elsker jo sitt barn fra første sekund, men når morsfølelsen etter hvert begynner å komme er det jo bare helt fantastisk!

Jeg susser og smatter på min baby hele dagen, og er så dønn forelska, han er den søteste i verden, ja ikke slik at han er den søteste i verden for meg liksom, han ER den søteste i verden, haha :) (Jeg er jo totalt inhabil da). Og skulle han bli bygdas største slask (men det blir han jo ikke) så vil han i mine øyne fremdeles være verdens beste gutt, hehe :)

Og er det ikke deilig å våkne til gurgling og smil hver eneste morgen? Lurer på om dette med å være morgengretten er noe vi lærer jeg, for babyer er i allefall ikke det :)

Skrevet

hehe, det er kjempesøtt når de ler i søvne! Det gjorde jenta mi også helt fra starten av, og selv om det bare skyldes muskelsammentrekninger/ ufrivillige reflekser er det jo bare helt herlig, for man får jo et visst inntrykk av hvordan den bevisste latteren deres kommer til å bli etterhvert=)

Men smilet deres, når man har blikkontakt, det er jo i aller høyeste grad bevisst/ sosialt, og bare SÅ koselig! Jeg smelta helt her om dagen, da jeg satt i telefonen, og kikket ned på jenta mi som lå og betraktet meg og smilte så søtt, og når jeg endelig var ferdig gliste hun stooort, liksom SÅ fornøyd over at hun fikk litt oppmerksomhet fra meg;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...