Gå til innhold

Hvordan gjøre ett barn ønsket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid, uke 12+5, har vært sammen med min 10 år eldre kjæreste i 1 år. Ble gravid på pillen. Fant ut at jeg var gravid i uke 10, det ble mye krangling, og han mente jeg skulle ta abort. Han har 2 barn fra ett tidligere forhold, med en noe dominerende x på kjøpet. Han ville jeg skulle ta abort, sa han ikke var klar for ett barn til, at barna han har fra før trenger fullt fokus. Han vil rett å slett ikke ha barnet. Jeg valgte å ikke ta det bort, da abort ikke er ett valg for meg. Han sier han elsker meg, men at han velger bort meg og vårt ufødte barn for sine 2 andre barns beste. Hvordan kan jeg få han til å ønske dette barnet? Vi er utrolig glade i verandre, men er virkelig på villspor nå. Jeg er blitt så knyttet til barnet, men elsker han også, skal jeg bare akseptere situasjonen, eller bør jeg gi han tid? Er det mulig å endre mening om sånne ting? Har noen vært i en lignende situasjon, og har erfaringer de vil dele med meg?

Er rimelig deprimert og frustrert...

Leger tiden alle sår, eller er det bare en ønsketenkning?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En mann som er ti år eldre enn deg, bør ikke oppføre seg sånn.. nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men han er nok over 30 år.. og har opplevd å få barn før! Når han stiller deg et ultimatum som han gjør, så bør du stille ultimatum tilbake! Greit nok at han har barn frafør, og at han er redd for at de skal få mindre omsorg... Men han kan ikke si at du skal ta abort av den grunn'! Dersom du tar abort, noe som det er forseint til allerede, så tror jeg du kommer til å angre veldig!

Ikke ta abort, og krev at mannen din skal oppføre seg som den voksne han er!!! Ta opp kampen mot depresjon og frustrasjon, oppsøk hjelp for din egen del! Ingen kan bestemme over deg og din kropp!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...