Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 noen som så senkeld med thomas og harald? det var en engelsk mann der som kan bøye skjeer og fikse ting med tankenes makt...så sa han at hvist vi hadde klokker eller andre ting som ikke funket skulle vi holde dem i hånda og si 1-2-3 virke!!!jeg gjorde det...med iphone min, og nå virker den. MEN den var sendt på verkstedet med fuktskade som gjorde at jeg ikke hørte NOE når jeg snakka i tlf...men det gjør jeg nå! det tror jeg egentlig er tilfelle, har ikke hatt den påslått siden jeg fikk den tilbake, men de har jo ikke fikset NOE på den på verkstedet pga den var fuktskadet..... noen som fikk fikset ting ikveld a?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #3 Skrevet 19. november 2010 Ikke noe som ble fikset. Men skjeen jeg la på tv hoppet ikke ned. Så da slo jeg meg til ro at det bare er tull og tøys. Når jeg tok den ned igjen så var den bøyd !!!!!!! Creeepy. Og jeg som ikke tror på sånnt.
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #5 Skrevet 19. november 2010 skjeen på tven vår datt ned etter at rulleteksen kom opp på programment...
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #6 Skrevet 19. november 2010 min skje hoppet ikke , ble heller ikke bøyd desverre, jaja
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #7 Skrevet 19. november 2010 hvordan virker dette? Om jeg holder iphonen i hånda mi nå og sier 1-2-3 virke, så skal den virke?? (har også fuktskade på den) Eller må man gjøre det mens han mannen var på tv?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #8 Skrevet 19. november 2010 Jeg prøvde å legge en skje på tven, men den er så tynn at ingen skje vil ligge oppå... Sååååå, jeg fikk aldri testet. Forresten er Uri Geller ikke engelsk men Israelsk.... Kanskje han er etterkommer av en annen kjent fyr fra området?
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #9 Skrevet 19. november 2010 Prøvde dette på mannen min nå, dessverre funker det heller ikke ....
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #11 Skrevet 19. november 2010 hehehehe mannen din..akkurat DET funka ikke her heller;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå