Gå til innhold

Norges blideste baby!! ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle skravlere der ute..!! :)

Vi har ei lita jente som er blitt valgt ut som en av ti finalister til å bli kåret til Norges blideste baby på fem.no... I den anledning ønsker vi virkelig å få stemmer fra dere der ute.. Det er fullt mulig å stemme så mange ganger enn vil, men % forandrer seg sjelden fordi det er sååååå jevnt mellom oss og en annen gutt...

Så kjempe flott vis dere har lyst å gi en stemme, og to og tre..:P

konkurransen varer til mandag 22.nov kl.21.30..

det er utrolig spennende..

SÅ gjør oss en kjempe tjeneste..vææær så snill..:D

Stem på LOTTE!!! :)

stoooooort smil fra mammaen og pappaen til Lotte..!:)

her er linken:

http://www.fem.no/2.186/stem-frem-norges-blideste-baby-1.6150

dere stemmer på høyresiden.. dersom dere vil se bilder av barna trykker dere på bildet av gutten litt til venstre for stemmefeltet ()

(før dere har stemt) så trykker dere på bildet, så kommer en etter en.. Lotte er bilde nr.10..:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke det vet du, fordi hun ikke er norges blideste baby... Det er Fredrik Andrè som fortjener å vinne. Derfor går min stemme til han. Beklager... :(

Skrevet

Lotte er absolutt den skjønneste av de :) Så jeg har stemt masse ganger :)

Skrevet

Stemte på Kurt Matteus, han var jo bare skjønn:))

Skrevet

Jeg har stemt på Lotte:) Flere ganger:)

Syns det er fryktelig unødvendig av folk å si at hun ikke er norges blideste baby. Nei vel, men er det nødvendig å formidle det her hvor mammaen til Lotte ønsker stemme til SIN jente som hun syns er norges blideste?

Om dere ikke syns Lotte er norges blideste,så la være å fortell det til mammaen da. Jeeez, hva er det med folk som må slenge dritt ?

Skrevet

hehehehe må nesten le av hun som sa lotte ikke var norges blideste baby.. er hun ikke mamma til han hun stemte på så må jeg virkelig si at noe skurrer oppi hodet der for den kommentaren der var upassende..

Skrevet

Herregud, det er da ytringsfrihet, og synes jeg en annen er blidere så kan jeg vel si det? Synes Lotte er kjempesøt, men vi gi min stemme til en annen fordi jeg syntes dette var det beste bildet og mener han fortjener å vinne. Og nei, det er ikke min baby. Min baby deltar ikke på denne type konkurranser.

Skrevet

jeg har stemt! Lotte er en nydelig og glad jente på bildet! :)

Skrevet

For ei utrolig nydelig jente du har der!:) Hun fikk min stemme;)

Skrevet

herlig å høre at noen er enig med meg..:) var redd for jeg virket for teit.. men egentlig synes jeg ikke det selv.. helt enig me det dokk sier...

og ja det er jo ytringsfrihet.. men hvorfor gidder du gni det inn i hodet på meg som er mammaen til lotte da??

slike type konkurranser?? er det liksom "teite" konkurranser det da.. dine barn, hvilke KULE konkurranser deltar de i??

Skrevet

Jeg har ikke lyst til at barnet mitt skal brettes ut på nettsider, hvem som helt kan bruke bildene. Synes ikke noe om slike konkurranser, ikke Lanoungen heller...

Ser du har meldt inn på forumet her kun for å sanke stemmer. Helt greit det, men du må da også tåle at andre har andre meninger en deg her.

Skrevet

jeg har ingen problem me at andre har en mening har jeg jo sakt.. men det var de upassende kommentarene dine som gjorde meg lettere irretert.. og det sa jeg i første svaret mitt: HELT GREIT AT DU SYNES DET...

Skrevet

Det er jo helt tydelig at du har et problem med det :) Ser ikke noe upassende i at jeg synes Fredrik er Norges blideste baby og ikke Lotte.

Skrevet

Det krangles og det krangles, en småbarnsmors konkurranseinstinkt skal man ikke tøyse med. Synes Fredrik Andrè var konge men stemmer også på Oliver, han fortjener å komme lenger opp på lista.

Skrevet

nope ingen problem me det..:) det jeg hadde problem me var måten du sa alt på, og skulle gni det inn til meg at Lotte IKKE fortjener og vinne.. det er vel litt upassende å si ØRTEN ganger inne på et forum hvor jeg ønsker å få stemmer for min jente.. tror nok du hadde syns det samme hadde det vert deg.. men har jo forstått at du er ei som kanskje liker å provosere og krangle litt?? :P

men kan vi ikke bare la det ligge nå? konkurransen er heldigvis ferdig i kveld... :):):) har brukt nok energi på dette kjenner jeg..

Skrevet

Jo, du har helt rett i det :)

Jenta di ER kjempesøt altså - det har jeg også sagt, så ikke BARE negativt da...

Men lykke til uansett hvem som vinner, håper dere ikke blir nervevrak av hele greia, hverken du eller mamman til Fredrik.

Skrevet

takk for det..:) det skal nok gå bra..er jo spennende da.. men jeg og mammaen til fredrik har snakket en del på babyverden.no.. har en veldig god tone oss i mellom.. vi vurderte nesten å bare håpe på likt % så vi enten fikk en halv seng hver, eller hver sin..:P heheh..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...