Gå til innhold

Unge prøvere - bli kjent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen unge prøvere som vil bli kjent?

msn kanskje? send melding?

dele erfaringer og situasjoner det med prøve:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg er en ung prøver ;) Jeg er 22 og vi starter vår første pp i disse tidene:)

Hvor gammel er du?

Hvis du vil kan du jo sende meg msn adressen din:)

Skrevet

Nå vet jeg ikke hva du mener med ung, men jeg er snart 23 år og vi prøver på vårt første barn.. Er aldri på msn, men send gjerne privat melding her inne så svarer jeg så fort jeg ser den:)

Skrevet

eg er 19:) blir 20 om litt under 2 mnd:D

ja eg skal sende deg den:D

Skrevet

Mener med ung prøvere som er under 18 og rundt 20 årene:) Ja, kan no taste her inne kanskje? :-) Liker snakke med andre unge prøvere om det med ung prøvere for å dele erfaringer og ha noen å snakke med:)

Skrevet

heija!

jeg er "ung" prøver, er 21 og vi starter vår første pp nå i november :)

fra før av har vi to jenter ei i 2008 og ei i 2009 :)

Skrevet

Hei;) blir 20 no i desember, har en sønn på litt over 2 år! meg og typen har bestemt oss for å bli gravide, siden han ikkje er faren til min sønn, så vil vi gjerne ha en sammen også:) har nettopp begynt! kjekt og snakke med andre som også er prøvere:)

Skrevet

Hei på dere!

Jeg er 21 og har prøvd i 1,5år. Har ingen barn fra før, men ønsket er stort! :-)

Skrevet

Hei LilleMeg* :) Så kjekt! hvor lenge har dere våre sammen? :) Eg skal bli prøver i mars;( men skal sjå om skal høre med samboeren litt:p vil virkelig ikkje vente meir!! hehe

Skrevet

Det var en stund! hehe. Veit du koffer det tar sånn tid? eller blir kanskje litt for personlig? .. hehe :)

Skrevet

Så spennende! Kva håper du på det blir denne gangen da?:-) eller har det ingen betydning? Eg håper mitt første barn blir gutt, men blir ikkje lei meg om blir jente heller:) men ønsket er meir gutt enn jente:)

Skrevet

Hei :)

jeg er 21 og har en datter på snart 3år :)

jeg har "prøvd" nå i ca 1 1/2 år, så dette tar vist tid ...

jeg er fra nord da :)

og forresten...jeg har IKM i morgen...iiiik! :D

Skrevet

Så spennende! Kva håper du på det blir denne gangen da?:-) eller har det ingen betydning? Eg håper mitt første barn blir gutt, men blir ikkje lei meg om blir jente heller:) men ønsket er meir gutt enn jente:)

Skrevet

Får håpe samboeren din blir klar tidligere.. Det er ikke bestandig ting klaffer med en gang så går jo an å bare prøve uten prevensjon uten å tenke på syklus og alt det der.. Og hvis ikke det skjer noe før mars så kan du heller teste etter el da?? Forklar dette for samboeren din så håper jeg han er forståelsesfull og er med på å slutte med prevensjon.. For det er veldig frustrerende når man først får lov til å begynne å prøve og så skjer det ingenting på evigheter (4mnd er evigheter for meg)

Skrevet

Nå må jeg spørre.. Hva er IKM?

Som dere skjønner er jeg veldig ny i denne prøve perioden ;) Hehe.

Skrevet

Jeg er akkurat blitt 20 og vi er på vår første pp. Fikk en svaaak strek i dag så sjansen for at det allerede er en liten spire i magen er der :))

Har en gutt på snart to år fra før og bor i det kalde nord ;) Bruker sjeldent msn, men er å få tak i her inne :) Koselig om noen tar kontakt!

Skrevet

Hei noddynå:)

vis du fikk en svaak strek så er du nok mest sansynlig gravid ja:) gratulerer=D eg også har en liten gutt på litt over 2 år!

og er fra Bergen. no har eg flyttet Tønsberg sammen med typen, grunnet skole. han er ikkje faren til mitt barn, men vi har veldig lyst å få en sammen også:) så dette er andre prøverunde. kjekt og blir kjent med flere ja:)

Skrevet

Jaa, skal kanskje prøve fortelle han det:) han bruker som regel å være forståelsefull, men når gjelder barn så kan han vær litt vrien, så eg får prøve:-D takk for svar:) jaa, visst tenker mye på det, kan liksom 3 - 4 mnd bli mye:s

Skrevet

Hei:) Jeg er 23 r, og har ei lita prinsesse på 6 mnd. Vi ønsker to tette barn, så vi tenker å prøve på en/ei til når ho er 8-9mnd:) Noen med like små barn, som også prøver?

Skrevet

Hei, jeg er 23 og har en sønn som ble 1 år i går, og to stebarn vi har annen hver uke. Vil veldig gjerne ha en til så de minste har hverandre under oppveksten:) Vi prøver ikke, men bruker ikke noe heller, så er bare å håpe det blir et blinkskudd;)

Skrevet

Har nå snakket med samboeren:) han sa han skulle tenke på det til fredag:) så da skal eg får vite ka det blir til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...