lykkeligmams<3 Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 jeg vil først starte med å si at jg ELSKER denne siden, er så gode og snlle mennesker her, og som kommer med gode råd om det skulle være noe. det er så betryggende,er førstegangs så mye jeg ikke vet. og da er det godt med ett sted og spørre.. huff litt sensitivt gitt;) men tilbake til overskriften, det er fire uker (27dager) siden jeg fødte vaginalt uten særlig komplikasjoner. Men slet veldig med etterrier og smerter..selvfølgelig. men ettersom dagene går har jeg konstante smerter bak navlen og ned til underlivet i mageregionen. blødningene er også veldig kraftige, ed avtok to uker etter fødsel men kom kraftig tilbake noen dager senere. er litt slapp pga det. men føles som om jeg har en stor kul bake navlen. kanskje forklart i litt hulter til bulter men nå ligger jg og vrir meg på soffan og spiser smertestillende.. har ikk tenkt så me over det, før vi var noen venninder som ikke kjønte hvordan jeg kunne ha vondt enda, og i så stor grad..hmm god helg til dere da=)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 19. november 2010 #2 Skrevet 19. november 2010 Denne siden er kjempefin ja, også for meg som er 2.gangs- alltid noe nytt å lure på! =) Hmm, har du feber også? Tenker at det kan jo kanskje være noen rester av hinner eller morkake igjen der inne, som skaper en infeksjon? I så fall bør du nok ta kontakt med sykehuset, for slikt no krever behandling..
2010 Mammaen Skrevet 19. november 2010 #3 Skrevet 19. november 2010 Det skal ikke være sånn så lenge etter fødsel, så du bør nok ta en telefon til sykehuset som hun over skriver ja. Det trenger ikke være så alvorlig, men det er jo greit å få sjekket det ut.
Vimse + gullene Skrevet 19. november 2010 #4 Skrevet 19. november 2010 tror de fleste er ganske fin etter 1 mnd når de har hatt ukomplisert vaginal fødsel uten for mye revning ol. Ville kontaktet lege/legevakt for sjekk. Det kan godt være, som noen skriver, hinnerester ol. som kan irritere eller bli betente. Lykke til
lykkeligmams<3 Skrevet 19. november 2010 Forfatter #5 Skrevet 19. november 2010 hmm ja har vært inne på tanken men har såå legeskrekken. håpet at jeg bare var litt lav i smerte-terskelen. men begynner å kjønne at det er mer, for orker ikke å stå for lenge før det verker på, takk for svar. skal se om ikk min samboer orker å ta telefonen for meg, kanskje høre hvva det kan være ja;)
bitthen Skrevet 20. november 2010 #6 Skrevet 20. november 2010 Håper du har tatt kontakt med lege! Om du har feber kan det være tegn på infeksjon av et eller annet slag. Kan være morkakerester som nevnt ovenfor. God bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå