Gå til innhold

Løs mage! 10 mnd gammel baby!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei lita jente på 10 mnd som er løs i magen! Har 3-4 avføringsbleier til dagen og alle er løs avføring. Noen mer løs en andre! Hun spiser bare grøt og middagsglass og litt frukt. Vil ikke ha brød. Drikker mme. Noen tips til å stabilisere magen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet ikke jeg hva du betegner som løs i magen, men små barn har jo gjerne litt løsere avføring enn oss voksne. Selv har jeg en jente på 10 mnd som spiser grøt, brød, fruktmos, frukt, og hjemmelaget middag. Og mme da.

Hun er også.. "løs" i magen men ikke sånn at jeg ser på det som et problem. Har ofte 2-3 bæsjebleier per dag.

Forøvrig kan du gi henne blåbærmos/saft, det virker stoppende, og pass på å få i henne mye drikke. Det som er farligst ved løs mage er dehydrering. Kan også gi henne flytende kull som binder væske i kroppen, men det smaker jo drit og !/&¤(#)... :P Så det er liten sannsynlighet for at hun tar det.

Gjest Aprilbaby <3
Skrevet

Stakkars lita. Har akkurat vært gjennom det selv. Og hun hadde det i 6 uker før det ga seg. 2 bæsjebleier i timen, en natt skiftet jeg 4 bleier på en god time. Sukk. Fikk ingen andre tips av legen enn å amme,amme og amme. Så det er kanskje det beste å gi mme? Har hu hatt det lenge, vært hos legen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...