Gå til innhold

Alene eller dobbeltnavn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har postet noen innlegget om navnet Julius. Digger det navnet bare mer og mer :-) Spørsmålet er nå om dere ville hatt det alene eller i dobbeltnavn. Setter pris på alle tilbakemeldinger. Om dere har noen supre forslag - kom med de! Julius alene er jo kul.

Og til slutt, hva synes dere om:

Julius Andreas

Oscar Julius

Sverre Julius

?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er mest glad i kun ett navn, og når navnet er spesielt og forholdsvis langt er det enda bedre med bare ett.

Så Julius alene. :)

Skrevet

Jeg har et dobbeltnavn, og navn nr to har aldri blitt brukt så jeg kommer til å gi barna mine bare ett navn hver..

Julius er fint alene synes jeg! :)

Skrevet

Liker 5 av 6 av navnene dine, men hver for seg. Synes det blir litt tungt sammen

Julius er et spesielt navn som er passer best alene- synes nå jeg

Skrevet

Det er så spesielt, noen ganger får jeg ikke det som blir postet. Ser at du har skrevet LoveDove, men kan ikke se det. Lyst å poste på nytt? :-)

Skrevet

Merkelige greier... Jeg sa vel egentlig bare at jeg synes Julius er kulest alene. Mister liksom litt kulheten sinn ellers... :P

Skrevet

Mye dumt med dette forumet teknisk sett.. Ting forsvinner, det husker ikke at man er logget på særlig lenge, og det går ikke an å redigere innlegg etter at man har postet dem..

Håper de forbedrer forumet!

Skrevet

Julius er kult og står best alene, synes jeg :-)

Skrevet

Like det åsså best aleina =)

Men om du vil ha dobbeltnavn, klinga Julius Andreas veldi fint. Og man treng jo ikkje å bruke det andre navnet tell daglig om man ikkje vil ;)

Skrevet

Tusen takk for svar :-) Er nok kanskje best alene, ja.

Flere?

Skrevet

Ikke noen stor tilhenger av dobbeltnavn. Best alene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...