Gå til innhold

kjære zazzy :)

<3 drømmer <3 + <3 spire <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan du ta en titt på meg om du har tid? :) jeg er født 221286, veit ikke om det er noe mer du trenger :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva lurer du på? :) Helst bare et spørsmål. Klem :)

Skrevet

jeg lurte på om du kunne se om det var lenge til jeg ble gravid :) hadde jeg blitt super glad :) :)

klem

Skrevet

Hei igjen. Du får ta det med en klype salt, men jeg får opp at du blir gravid rundt mai-tider, eller innen mai. Tror det er jente jeg får opp her :)

Lykke til videre.

Skrevet

tusen takk for at du tok deg tid :) lykke til,håper det blir en spire på deg snart å ;) dette er utrolig spennende :)

Skrevet

Ja det er spennende :) Har du prøvd lenge og når har du ikm? :) Barn fra før eller?

Skrevet

er i 3pp nå og har ikm neste uke, men kjenner ingen ting :S du da? :) har ingen barn,så dette er utrooolig spennende :)

Skrevet

første gang vi prøver og ikm neste helg. Kjenner heller ingenting så har lave forventninger :P Men klart, håper jo veldig! Venter på førstemann vi også :)

Skrevet

hehe kan jo hende vi har en liten julegave da :) det får tiden vise. men synes det er heeelt pyton å gå og vente. er liksom ikke så kjent med kroppen ettersom jeg har gått på prev. men enn kommer vel inn i det. synes det klaffer for alle nå om dagen hehe. bare vi får det til snart å :) dagdrømmer om en liten en hehe :) ****** masse baby støv til oss :)

Skrevet

Ja hvem vet, synes også "alle" blir gravide og føler det minker min egen sjanse, hehe.

kommer ikke til å tro det den dagen det blir positiv test, samtidig som jeg ikke ønsker noe annet så føles det totalt uvirkelig at det skal skje :P

Men i morgen starter uka vår, du får joine inne på bligravid uke 47 tråden :)

Skrevet

er liksom mere leser enn skriver, leser så tårene renner :) men følger med og krysser alt jeg har for alle ,ja unntagen beina da :P

kanskje jeg slenger meg inn der enn dag :)

masse lykke til,og tusen takk for at du tok deg tid, uansett hva som skjer så letta det faktisk litt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...