Gjest Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 Sønnen min har alltid vært plaget med treg mage - ønsker å høre med andre hvor ofte deres unger får tømt seg for å ha et sammenligningsgrunnlag.
lille sprelle Skrevet 19. november 2010 #2 Skrevet 19. november 2010 stort sett 1 gang om dagen. av og til 2 dager i mellom, av og til 2 ganger på en dag. er ofte litt treg i magen og derigjennom litt løs når "proppen" kommer ut. Vi prøver hardt å regulere med kosthold. Det er forholdsvis vellykket. Druer er heldigvis veldig godt!
Noah 08. Skrevet 19. november 2010 #3 Skrevet 19. november 2010 Gutten min er også delvis plaget med hard mage,men regulerer det fint med kosten,litt rosiner og mye drikke om det går tregt. Men det er ca 1 gang om dagen til vanlig.
Ranveig R Skrevet 19. november 2010 #4 Skrevet 19. november 2010 I snitt kanskje 1 gong i døgnet. Har ikkje like god kontroll no som ho har begynt i barnehage.
Mor Løvehjerte Skrevet 19. november 2010 #5 Skrevet 19. november 2010 Som lille sprelle sin: En gang om dagen er vanlig, av og til går det en dag i mellom, og av og til to ganger om dagen, men da skjønner jeg gjerne at det kommer mer senere, for det var ikke så mye første gangen.
Galskapens overhode Skrevet 20. november 2010 #6 Skrevet 20. november 2010 1-3 ganger om dagen. Og alltid rett etter han har stått opp.
Anonym bruker Skrevet 20. november 2010 #7 Skrevet 20. november 2010 Sønnen min på snart tre har også vært plaget med treg mage siden jul i fjor. Han har avføring 1-2 ganger i uka. Han har vært livredd for å måtte bæsje, og har gjerne holdt seg så lenge som mulig. Dette har jo selvfølgelig gjort det enda værre, så det er fryktelig fortvilende. Det virker som om det begynner å bli litt bedre nå heldigvis.
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 20. november 2010 #8 Skrevet 20. november 2010 Jenta mi på 2 år bæsjer som regel 1 gang om dagen, men noen ganger kan det gå en dag mellom også.
Prikken ('08) blir storesyster Skrevet 21. november 2010 #10 Skrevet 21. november 2010 2åringen her bæsjar stort sett 1 gong om dagen til vanleg, men er opp på 2 og 3 gongar også enkelte dagar. men no når det nærmar seg høgsesong for mandarin/klementin er vi fort oppe i ein normal på 2-3 gongar for dag. var slik sist vinter også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå