Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sønnen min har alltid vært plaget med treg mage - ønsker å høre med andre hvor ofte deres unger får tømt seg for å ha et sammenligningsgrunnlag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

stort sett 1 gang om dagen. av og til 2 dager i mellom, av og til 2 ganger på en dag.

er ofte litt treg i magen og derigjennom litt løs når "proppen" kommer ut.

Vi prøver hardt å regulere med kosthold. Det er forholdsvis vellykket.

Druer er heldigvis veldig godt!

Skrevet

Gutten min er også delvis plaget med hard mage,men regulerer det fint med kosten,litt rosiner og mye drikke om det går tregt.

Men det er ca 1 gang om dagen til vanlig.

Skrevet

I snitt kanskje 1 gong i døgnet. Har ikkje like god kontroll no som ho har begynt i barnehage.

Skrevet

Som lille sprelle sin:

En gang om dagen er vanlig, av og til går det en dag i mellom, og av og til to ganger om dagen, men da skjønner jeg gjerne at det kommer mer senere, for det var ikke så mye første gangen.

Skrevet

1-3 ganger om dagen. Og alltid rett etter han har stått opp.

Skrevet

Sønnen min på snart tre har også vært plaget med treg mage siden jul i fjor. Han har avføring 1-2 ganger i uka. Han har vært livredd for å måtte bæsje, og har gjerne holdt seg så lenge som mulig. Dette har jo selvfølgelig gjort det enda værre, så det er fryktelig fortvilende. Det virker som om det begynner å bli litt bedre nå heldigvis.

Skrevet

Jenta mi på 2 år bæsjer som regel 1 gang om dagen, men noen ganger kan det gå en dag mellom også.

Skrevet

2åringen her bæsjar stort sett 1 gong om dagen til vanleg, men er opp på 2 og 3 gongar også enkelte dagar. men no når det nærmar seg høgsesong for mandarin/klementin er vi fort oppe i ein normal på 2-3 gongar for dag. var slik sist vinter også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...