2010 Mammaen Skrevet 19. november 2010 #2 Skrevet 19. november 2010 Nå er nok dette veldig forskjellig (som alt...). Men det er jo en av de tingene legen kontrollerer på 6 ukers kontrollen, og da bør de små klare det. Da tenker jeg å holde hodet fra mageleie altså :-)
cadence Skrevet 20. november 2010 #3 Skrevet 20. november 2010 Vesla mi overrasket helsesøster igår, da holdt hun hodet i flere minutter i strekk, tok en liten pause, og holdt hodet igjen- i mageleie:) Hun begynte veldig tidlig med å holde hodet i et par sekunder allerede på sykehuset. Ho eldste var litt treigere på dette punktet.
Vikinghuldra ♂04♂10♀13 Skrevet 20. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 20. november 2010 Min lille gullklump er også ganske sterk i nakken, men huet dingler jo endel ennå hehe. Prøvde nemlig babybjørn-bæreselen her om dagen, og det tror jeg ikke han likte helt - muligens pga at huet er så dinglete. Han er ikke så glad i å ligge på magen - eller i oppreist stilling med hodet på brystkassa mi, så jeg tenkte vi skulle prøve den igjen når han greier å holde hodet. Har kjøpt ringslynge da, så vi får bruke den foreløpig Har du fått sjalet ditt? Prøvd det?
cadence Skrevet 20. november 2010 #5 Skrevet 20. november 2010 Phøh, ingen sele i posten idag heller... "til behandling" står det på nettsiden til bereglede.no... Hallo, til behandling??? Bestilte den jo på bursdagen min 11/11!!! *fnys* forhåndsbetalte og maila kvitteringen til dem, men men... Kommer den ikke på mandag blir det baluba på telefonen*så det så* Men har fått lånt et av ei som venter smått i januar, håper jo at jeg får mitt eget skjal til da *og nå savner jeg smiley'en med flakkende blikk*
Løvinna30 Skrevet 20. november 2010 #6 Skrevet 20. november 2010 cadence: Du får maile de og spørre hvordan det ligger ann! PS; jeg har også burdag 11/11 !! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå