Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 min gutt på 10 dager har vært utrolig hard i magen de 2-3 siste dagene, gikk da over til kun mme, hs sa jeg kunne prøve med malt da det virket som han måtte jobbe med å bæsje, hun sa 1 ts i hver flaske sånn ca... han fikk 1/4 ts i flaska si kl 20 i går kveld og ikke noe mer etter det. og har vært så sinnsykt løs i magen siden, er det vanlig? går det over? skiftet vel 6 bæsjebleier bare i natt, å det bare renner ut når eg skifter på han, virker som han plages litt av det.. noen råd? eller gir det seg?
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 19. november 2010 #2 Skrevet 19. november 2010 Vil tro han ikke skal bli så løs i magen av den mengden med malt. Kanskje han har fått diare? Min sønn brukte også 1 ts i hver flaske da han var liten, men ble aldri så løs i magen. Se det ann noen dager og prøv malt igjen når han blir hard, og se hvordan han reagerer da.
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 19. november 2010 #3 Skrevet 19. november 2010 syns 1ts var mye på engang i flaska prøv heller 1ts på døgn mengden. bland 1ts i vannet du koker til alle flaskene før du heller d over p flaskene. om 1ts er forlite øk til 2. å ta innføringa gradvis. Det er også gluten i malt, bare så du er obs på det. Noen barn tåler ikke dt, da kan du gi 1ml med sviskesaft 1 gang i døgnet om det blir forlite gir du 1ml to ganger i døgnet.
Mrs. Fix It- stor+liten Skrevet 19. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2010 takk for svar, men problemet er jo ikke hard mage, men altfor løs mage, men det vil gå over av seg selv da,? synes synd i gutten min
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 19. november 2010 #5 Skrevet 19. november 2010 Han kan ikke få diare av bare 1/4 ts malt ihvertfall, det kreves mer enn det tror jeg.. Men var han hard i magen først sa du, altså at han bæsjet harde klumper?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå