Gå til innhold

malt=løs mage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

min gutt på 10 dager har vært utrolig hard i magen de 2-3 siste dagene, gikk da over til kun mme, hs sa jeg kunne prøve med malt da det virket som han måtte jobbe med å bæsje, hun sa 1 ts i hver flaske sånn ca... han fikk 1/4 ts i flaska si kl 20 i går kveld og ikke noe mer etter det. og har vært så sinnsykt løs i magen siden, er det vanlig? går det over? skiftet vel 6 bæsjebleier bare i natt, å det bare renner ut når eg skifter på han, virker som han plages litt av det.. noen råd? eller gir det seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil tro han ikke skal bli så løs i magen av den mengden med malt. Kanskje han har fått diare? Min sønn brukte også 1 ts i hver flaske da han var liten, men ble aldri så løs i magen. Se det ann noen dager og prøv malt igjen når han blir hard, og se hvordan han reagerer da.

Skrevet

syns 1ts var mye på engang i flaska prøv heller 1ts på døgn mengden. bland 1ts i vannet du koker til alle flaskene før du heller d over p flaskene. om 1ts er forlite øk til 2. å ta innføringa gradvis.

Det er også gluten i malt, bare så du er obs på det. Noen barn tåler ikke dt, da kan du gi 1ml med sviskesaft 1 gang i døgnet om det blir forlite gir du 1ml to ganger i døgnet.

Skrevet

takk for svar, men problemet er jo ikke hard mage, men altfor løs mage, men det vil gå over av seg selv da,? synes synd i gutten min :)

Skrevet

Han kan ikke få diare av bare 1/4 ts malt ihvertfall, det kreves mer enn det tror jeg.. Men var han hard i magen først sa du, altså at han bæsjet harde klumper?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...