Gå til innhold

Min største bekymring nå...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...er hvordan puppene mine kommer til å se ut under et svangerskap! Ser for meg noen forferdelige jur, haha :) Bruker til vanlig 75DD, og når jeg leser at de vokser med 400 gram, så skjønner jeg ikke helt hvordan jeg skal bli seendes ut! Uff...

Og nå er situasjonen min den at EL-testene har dødd ut, bare svaksvak teststrek der igjen. Puppene stikker, utfloden er hvit og våt, og mensmurringene holder på hele dagen. Fra eggstokkene og helt ned i lårene noen ganger! Og jeg veit ikke om jeg venter på EL, TR eller positiv g-test. Spennende hverdag ;)

(hilsen fra tenkeboksen som skifta navn..)

Ha en fin kveld dere! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, har ikke det. Og har heller ikke hatt en "knall-positiv" el-test, så jeg veit ikke om jeg har hatt EL en gang. Så hva alle disse "plagene" er et symptom på, er ikke godt å si. Kan jo være både EL, TR og at jeg er gravid..? Så får bare vente og se hva som skjer den neste uka! :)

Skrevet

Må si jeg deler din bekymring der.. Bruker vanligvis 85e eller 90dd og tror nok det blir veldig tungt hvis de skal vokse så mye som det sies..Men for å si det sånn så skal jeg overleve det bare jeg får en liten spire i magen:)

Ellers så har jeg også litt trøbbel med el-testene..Teste meget svakt siden forrige fredag, mye sterkere på onsdag før den ble svakere (men ikke like svak som i starten) på torsdag og idag..

Jeg som håpet at jeg skulle slippe unna det tullet jeg opplevde forrige pp.. Da hadde jeg halvsterke streker i 5uker i strekk før den ble svak for så å gå opp igjen og bli knallpositiv (etter 3mnd uten el og mensen)..Håpet lissom kroppen min hadde stabilisert seg nå og at jeg ville få et klarere svar denne pp..Men nå vet jeg ikke om jeg kan ha hatt en kortere el denne pp (altså mellom den sterke testen på onsdag og den noe svakere på torsdag) eller om det bare var lureri og at jeg fortsatt venter på el..

Men er enig med deg, spennende hverdag:)

Skrevet

Uf, i akkurat samme situasjon vi! Men forrige pp, når du fikk halvsterke streker, hadde du smerter i underlivet da, eller merket du ingenting..?

Skrevet

Må si jeg misunner dere litt, hehe, har veldig små pupper jeg så om de vokser en to-tre-FIIRE cupper så gjør det ingenting :P tihi.

Lykke til videre dere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...