Gå til innhold

Er så vanvittig kvaaaalm....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei....er ny her...eller dvs gammel bruker som nå prøver å lage et tredje lille vidunder:-) I forrige svangerskap var jeg ganske kvalm de første 3-4 mnd.....nå lurer jeg veldig på om jeg er gravid igjen...har vært super kvalm den siste uken og idag har det virkelig toppet seg! Tok test igår fra billig tester og den hadde ikke noen antydning til mer enn en strek....men har IKM søndag eller mandag, så kanskje det er en mulighet enda??? Ellers skjønner jeg ikke hva denne kvalmen kommer fra:-/ Noen som har vært kvalme før IKM??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:-) Jeg var kvalm fra uke 3, en uke etter befruktningen, sist jeg var gravid... Helt grusomt å være kvalm... Så ja, det er mulig å være kvalm før IKM. Jeg hadde ikke testet enda da. Det gjorde jeg en uke etterpå, og da var den positiv.

Masse lykke til:-)

Skrevet

Har ikm i slutten av uka, søndag tror jeg. Har vært litt sånn småkvalm de siste 2 dagene nå. Var veldig kvalm de første ukene sist jeg var gravid. Det begynte for fullt i uke 5-6 men hadde noen dager jeg var kvalm før det også. Tok en test i går som var negativ

Skrevet

Var også litt kvalm i går og i dag.. å vanvittig sulten om det går mer enn 3 timer mellom måltidene.. hmm...har IKM søndag.. skal teste mandag eller tirsdag om tanta ikke dukker opp.

Skrevet

Fremdeles kvalm her og ingen TR har meldt sin ankomst.....Men har en del mensmurringer osv....MEN tør ikke helt håpe jeg....:-( Hjelper heldigvis å spise litt når kvalmen melder. Ser at vi er flere som har IKM imorgen,så dette blir spennende dere:-)

Masse lykke til!

Skrevet

Er det vanlig å ha mensmurringer om man er gravid? Hatt det i flere dager nå og ikke noe mens... tror jeg må ta en test til.... hmm

Skrevet

Er fortsatt kvalm idag og er veldig oppblåst. Har endel mensmurringer også, hadde mye av det sist jeg var gravid. Ingen tegn til tr.

Skrevet

Jaja...da var alle graviditetssymptomer lureri....TR meldte sin ankomst på søndag:-( Så da er det bare på`n igjen! Stygt redd for at jeg kommer til å mase meg til Pergo når jeg skal til gyn neste uke...er ikke ung lengere heller og klokka tikker veldig (!) høyt nå....

Håper det lykkes for dere denne gang!Masse lykke til!

Skrevet

Kan jeg spörre hvor gammel du er :)? Er 39 selv og pröver å samle oss som ikke er helt unge :)

Skrevet

Jeg er nok også en av modne mødre:-) Er 37, men straks 38...så føler ikke jeg har alverdens tid på meg:-)

Skrevet

Ble lurt av symptomene jeg også. Fikk tr i går. Men bedre neste lykke nese pp.

Skrevet

Det var kjedelig å lese.. masse lykke til neste gang, ble ikke treff på oss denne gangen heller:-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...