Fluffy87 Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 Hei. hodet til gutten min har festet seg, å jeg skal på 3d ul neste uke. jeg er i uke 32, å lurer på om det er noen som har fått sett ansiktet til babyen etter at hode har festet seg? var på ul forge uke også, men da gjemte han seg, så da fikk jeg ikke sett noe.. kjedelig om det ikke går denne gangen heller..
*herlig* Fødeklar! <3 Skrevet 19. november 2010 #2 Skrevet 19. november 2010 Heisann! jeg er annengangs jeg da,og ingen av mine har festet seg...men jeg ville ha 3D ul i dette svangerskapet og var i uke 30..men de sa at etter uke 28 var det ikke så godt og se lenger og at man måtte belage seg på at det kunne hende man ikke fikk fram noenting Så jeg og samboer bestemte oss for og ikke ta det siden det koster så mye og ble bare gambling! Håper du får se noe da du får uansett se nurket om noen uker
juliogjuleprinsesse Skrevet 19. november 2010 #3 Skrevet 19. november 2010 Samme beskjed som jeg fikk, uke 24-28 er anbefalt som 3d-ul ukene. Vi var i uke 31 eller 32, og det var vel sent... VI så litt, men fikk ingen klare bilder, fordi det er for lite fostervann og hodet lå trykket....
Fluffy87 Skrevet 19. november 2010 Forfatter #4 Skrevet 19. november 2010 vet det er sen i forhold til å få bra bilder, er ikke det jeg lurer på, men om det faktisk er mulig å se noe i det heletatt når hode er festet? (vet liksom ikke hvordan det fester seg og hvor langt nede det ligger) grunnen til at jeg skal på ul er vekst kontroll, var der for litt siden, så skal se om han vokser som han skal, men fikk ingen bilder da heller siden han lå med hode inn mot ryggen..
mily80 Skrevet 20. november 2010 #5 Skrevet 20. november 2010 Vi var på 3D UL da vi var 31 +4 dager på vei! jenta våres låg da nedover men har ikke festet seg. Vi fikk først ikke noen gode bilder av ansiktet em etter at jeg la meg andre veien kom hun godt frem og vi fikk se flere bilder av snuppa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå