Gjest Kira06 Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 Lurer på om deres barn er like snørrete som mitt for tiden? Hos den lille frøkna renner snørra konstant, og uansett hvor mye jeg tørker så tar det kun få minutter før det er like ille igjen. Husker at jeg tenkte litt "dumme" tanker om snørrete barn før jeg fikk barn, men disse tankene trekker jeg tilbake med en gang:) Det er jo umulig å holde denne snørra borte... hehe!
Gjest eelis+kian Skrevet 19. november 2010 #2 Skrevet 19. november 2010 Heeelt vanlig hos barnehagebarn, hehehe. Her flagrer snørra i alle retninger uansett hva jeg gjør :-) Da min snørrfrie lille tass begynte i barnehagen, så jeg litt rart på alle ungene med snørr i strie strømmer, men etter noen dager måtte jeg pent trekke alle de rare tankene tilbake, jeg også. Haha.
kirsty*2barnsmamma Skrevet 19. november 2010 #3 Skrevet 19. november 2010 Og ikke bare hos bhg barn, mi går ikke i barnehage enda (har ikke fått plass) men snørret renner her også...
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 19. november 2010 #4 Skrevet 19. november 2010 Har faktisk ikke en så snørrete unge jeg. Er visst en av de heldige. hehe
Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #5 Skrevet 19. november 2010 Fungerer veldig bra å spraye med saltvann. Gjør det på minsten her og da snørrer han ikke så mye som hvis vi ikke sprayer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå