Gå til innhold

snart skal vi "hoppe i det"...

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er snart 38 år og har to barn fra før. Etter lang tids grubling har jeg og min mann tenkt å forsøke å lage et barn til...grue-gleder meg....Gleder meg selvfølgelig til spenningen over å forhåpentligvis lage et nytt liv! Og håper alt går bra! Men gruer meg til å bekymre meg over om noe er galt (har opplevd komplikasjoner + en SA tidligere), til å bli sliten og dermed ha mindre overskudd til de to barna våre... Særlig ettersom min mann må reise endel i jobben sin, er jeg forberedt på at det vil bli litt slitsomt...

Noen som har noen erfaringer å komme med rundt hvordan det var å gå gravid med nummer 3?

Fortsetter under...

Jeg er 38 og gravid med nr 3. Mine barn er 2 og 4,5 år. Dette svangerskapet har foreløpig vært "verre" enn de to foregående. Jeg har vært veldig kvalm og trøtt og har ikke hatt noe overskudd. Nå er jeg i uke 12 og det har heldigvis snudd litt. For meg har det vært slitsomt, men har en mann som har gjort sitt beste for at jeg ikke skal ha dårlig samvittighet for å "oje" meg på sofaen på ettermiddagene/kveldene:-) Du kan jo være heldig å få et svangerskap som ikke merkes så mye, man vet jo aldri. Masse lykke til:-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...