Anonym bruker Skrevet 19. november 2010 #1 Del Skrevet 19. november 2010 Tenkte jeg kunne lufte et par tanker her, selv om jeg har gjort opp min egen mening, og har snakket med lege om det. Jeg er altså litt over 2 måneder på vei, og jeg trener fortsatt dressur ridning. Jeg har privat instruktør, og hesten jeg trener på er verdens snilleste skapning (ville ALDRI kastet meg av eller gjort noe som helst annet). Jeg tenker å holde på frem til jul, men etter å ha snakket med en god del andre som har ridd og vært gravide samtidig, så lurer jeg på å fortsette litt etter jul også Det er fantastisk morro, og jeg får trent hele kroppen mens jeg koser meg glugg. Er det noen andre her inne som rir? (jeg trenger igrunnen ikke høre så mye fra folk som er veldig redde for all fysisk aktivitet, jeg har nemlig diskutert risikoen nøye sammen med lege). Ellers har jeg lyst til å stå på ski i vinter, men jeg merker at jeg er vesentlig mye mer skeptisk mht det. En ting er at jeg er en god skikører, en helt annen ting er alle andre galninger i bakken... Har også besluttet å ikke sykle mer i vinter. Det er svinglatt og jeg er livredd for å falle med sykkelen, det var også lege enig i, den risikoen er vesentlig (jeg har jo tryna mange mange ganger på sykkel på vinteren). noen synspunkter i forhold til skikjøring eller sykling? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142579967-trening-riding-slalom-osv/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
kokosyklus Skrevet 19. november 2010 #2 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg har skikkelig slalom abstinens. Liker egentlig best å stå på Telemark, men jeg tryner innimellom fordi jeg bare har stått på det to korte sesonger. Slalom er idiotsikkert, så tror jeg skal prøve det. Jeg trenger jo ikke kjøre fort. Den eneste "faren" for min del i såfall er å bli kjørt ned bakfra, det har skjedd meg før og jeg fikk meg en skikkelig runde ned bakken, hvor jeg senere måtte klatre opp etter ski og staver. Eneste gangen jeg virkelig har blitt gul og blå, til ross for mye fall ved hopp etc. Man hekter seg sammen med den andres ski og staver og ender i en eneste stor ball av armer og ben ned bakkenl. Det var skikkelig kjipt og jeg bannet og skrek idiot i sinne.. ikke særlig smart, men det gjorde så vondt:) På en dag uten trafikk i bakken skulle jeg gjort det, men om jeg kommer meg gjennom et 1 tri, kvalm og trøtt i full jobb på sykehjem, så er det en mulighet for at jeg vurderer annerledes i forhold til å tryne hardt også miste. Jeg er iallefall sikker på at jeg ikke faller så lenge ingen kjører meg ned:) 1. tri og ut i 2. tri var den tyngste delen av mitt svangerskap sist, deretter steg formen og jeg trente masse, så jeg vet ikke om jeg orker å gå gjennom ett nytt 1. tri om jeg mister. Det vil bli sykt bittert om jeg mister på grunn av ski. Jeg synes du skal ta deg en tur i bakken, om du har lyst til det. Jeg kommer sikkert ikke til å stå imot selv, så lenge det ikke er engelskmenn, dansker eller tyskere i bakken. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142579967-trening-riding-slalom-osv/#findComment-142582227 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå