Marsipanmor Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 Må bare få ut litt her... Er jo helt mot slutten.. også har jeg altså fått nyrebekkenbetennelse.. det er vondt som faan..skulle ønske noen bare kunne røske ut hele nyra... har hatt det en gang før og fikk ganske sterke smertestillende.. men denne gangen kan jeg jo ikke ta det.. jeg sitter her med varmeflaske som ikke funker.. kan vel ta paracet, men jeg vil liksom ikke ta noe piller...tok 2 tbl i natt for å få sove litt.. og 1 tbl i dag tidlig, men det hjelper jo ingenting... synes det er ille nok at jeg må ta antibiotika nå!!!! huff og akk.. what to do, what to do??? Synes det var skikkelig dårlig gjort at dette skulle komme nå... snufs
Student89 Skrevet 19. november 2010 #2 Skrevet 19. november 2010 Huff, hadde dette selv i uke 25 ... var et rent helvette!! Med meg hjalp det med en varm dusj, eller varmeflasker..
knekkebrød Skrevet 19. november 2010 #3 Skrevet 19. november 2010 Hvordan kjennes dette? Hvor lenge varer det og hvor sitter det? Tror jammen meg jeg har noe slik også. Uke 42 nå... sykt vondt i natt. Aldri kjent maken og hadde faktissk vondt for å puste. Føden trodde det var luftsmerter men har ikke problemer med maven..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå