♥Blåvinge og epleungen♥ Skrevet 19. november 2010 #1 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg er nå inne i andre trimester, og kvalmen har avtatt veldig(heldigvis!). Men klarer meg fremdeles ikke uten: - hjemmelaget saftis laget av juice (bruker forskjellige juicer som blåbær, drue, tropisk, appelsin, ananas, tranebær, eple osv..) Saftisformer har de b.l.a. på europris - Eplejuice og farris (gjerne m isbiter og en epleskive oppi) - Isvann med grønt epleskall skåret i spiral) - Frosne bær (selv elsker jeg bringebær) m litt sukker på (gjerne rørsukker, litt sunnere) - Oppskårede gulrøtter, paprika, agurk, kålrot i staver. Sett dem i en kopp m vann så holder de seg friske hele dagen. - Oppskåret frukt - Bakt potet m havsalt, hvit spaghetti med litt smør - Skorper av nybakt brød (hvis ikke hjemmebakt så er favorittbrødene mine fra Helios. - Liptons grønne té (uten sukker) Noen tips her altså, men alle har jo forskjellige lyster og jeg er sikker på at mange av dere har noen gode tips om spiselige ting som lindrer kvalmen; og som kvalme medsøstre kanskje vil like også Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/142579638-hjemmelaget-saftis-og-frosne-b%C3%A6r-er-deilig-snacks-for-kvalme-jenter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå