Gå til innhold

Da var sønnen min kommet... på termin og alt!! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kl.00:06, 17. november kom lille Sverre til verden med keisersnitt. Vel, liten og liten... Han veide hele 4290g (fikk vite på ultralyd i uke 35 at han ville veie 3700 v/termin, så der bomma de med over et halvt kg gitt :P) 54 cm lang og 36cm i hodemål!! Han kom seg ikke ut på vanlig vis, han måtte nok ta den keiserlige veien... Jeg er ikke verdens største jente akkurat, så det ble nok litt for trangt for ham vanlige veien.

Fødselshistorie kommer senere når jeg har kommet meg hjem fra sykehuset og funnet litt roen hjemme. Har fått en liten infeksjon i livmoren, så kan være jeg blir noen dager ekstra. Men humøret er på topp og formen er ellers veldig bra! :) Alt vel med mor og barn og den stolte barnefar!! :)

Sender masse masse fødestøv til alle som vil ha litt...!! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hipp hurra! Gratulerer så mye :)

Trenger fødestøv ja. Takk!

Skrevet

Gratulerer så mye, så koselig!:)

Gleder meg til jeg får min lille sønn, jeg tar gjerne i mot litt av det fødestøvet (termin på søndag) :)

Skrevet

Gratulerer så mye til dere:) og kos dere og nyt tiden fremover:)

Skrevet

Gratulerer!!! :) fødestøv tar jeg gjerne litt av, selv om det er 15 dager til termindato ;)

Skrevet

Gratulerer så mye med en liten guttebaby :))

Kos dere MASSE !!

Skrevet

Der var du ja, så bra at han kom seg ut til slutt da, selv om det måtte bli ks :) Gratulerer SÅÅÅ masse med vesle Sverre. Vesle og vesle hihi...min Ask veide akkurat det samme (5 g. mer bare) :) Og han kom vanlige veien - og jeg kan trygt si at han ikke kjentes så liten ut nei hehe!

Kos dere masse og nyt tiden framover, og ta godt vare på deg selv :)

*klem*

Skrevet

Gratulerer med "lille" Sverre ;) Fødestøv mottas med takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...