Gå til innhold

Er det mulig? Jeg gir snart opp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei trur nok jeg aldri kommer til å føde jeg... Kommer nok til å være den første i verden som går gravid for alltid.. Føles slik i alle fall..

9 dager på overtid i dag, og ingen tegn på at noe skal skje i dag heller.

Har overtidskontroll i morgen, men hvis alt er bra så må jeg jo bare smøre meg med enda mer tålmodighet og vente til jeg er 14 dager over før de setter meg i gang.

Dette er veldig tungt og det sliter fryktelig på humøret. Jeg beklager at jeg syter, men jeg må bare få det ut en eller annen stand, og nå trur jeg sambo begynner og bli sliten også :P

Jeg hadde rier for noen dager siden, og de kom med 4-5 minutters mellomrom. De varte i ca 12 timer, og så ga det seg helt. Men det var ikke helt forsgjeves da. Jeg har nå 2 cm åpning og slimproppen har gått. Men etter det har det ikke skjedd noen ting.

Sist jeg var gravid ble jeg satt i gang tre uker før tiden pga svangerskapsforgiftning, og jeg har vært livredd for å bli satt i gang denne gangen også. Kjenner jeg begynner og bli litt engstelig for at jeg må bli satt i gang denne gangen også. :(

Det er litt rart og tenke på, men nå har jeg gått gravid 1 MÅNED lengre enn jeg gjorde med dattra mi. :P

Jeg får håpe fullmånen hjelper meg i helga da. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da skal jeg krysse fingrene for deg:) Kan ikke være noe moro å gå på overtid. Er nok å gå 9 mnd. hehe

Et lite tips er rikshospitalets sexoppskrift og fødepizza. Funka her :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...