Gå til innhold

Er det mulig? Jeg gir snart opp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei trur nok jeg aldri kommer til å føde jeg... Kommer nok til å være den første i verden som går gravid for alltid.. Føles slik i alle fall..

9 dager på overtid i dag, og ingen tegn på at noe skal skje i dag heller.

Har overtidskontroll i morgen, men hvis alt er bra så må jeg jo bare smøre meg med enda mer tålmodighet og vente til jeg er 14 dager over før de setter meg i gang.

Dette er veldig tungt og det sliter fryktelig på humøret. Jeg beklager at jeg syter, men jeg må bare få det ut en eller annen stand, og nå trur jeg sambo begynner og bli sliten også :P

Jeg hadde rier for noen dager siden, og de kom med 4-5 minutters mellomrom. De varte i ca 12 timer, og så ga det seg helt. Men det var ikke helt forsgjeves da. Jeg har nå 2 cm åpning og slimproppen har gått. Men etter det har det ikke skjedd noen ting.

Sist jeg var gravid ble jeg satt i gang tre uker før tiden pga svangerskapsforgiftning, og jeg har vært livredd for å bli satt i gang denne gangen også. Kjenner jeg begynner og bli litt engstelig for at jeg må bli satt i gang denne gangen også. :(

Det er litt rart og tenke på, men nå har jeg gått gravid 1 MÅNED lengre enn jeg gjorde med dattra mi. :P

Jeg får håpe fullmånen hjelper meg i helga da. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at du er lei. Spesielt med tanke på at du har hatt en episode med rier i 12 timer!!! Uten at noe mer skjedde!! Den misunner jeg deg IKKE, altså... Men du blir nok ikke den første i verden til å gå gravid for alltid, he he, den var god :P Bra du har litt humor oppi det hele da! Skjønner godt at du ikke vil bli satt igang, for sist jeg fødte var det så dårlig effektivitet på riene mine at jeg måtte få ristimulerende, og fysj, så fælt!!! Så drømmer ikke akkurat om "ordentlig" igangsettelse, nei.

Du får prøve deg på en runde i sengehalmen med mannen din, kanskje det får fortgang ;)

Lykke til ihvertfall!

Skrevet

Jeg ble sendt til sykehuset samme natten og var også kommet kun 2 cm på vei, men fikk heldigvis bli siden riene var så tette og sterke. Etter riene begynte i to tiden holdt jeg på i 22 timer før lille Sverre kom med keisersnitt... så jeg har samlet opp og sendt masse masse fødestøv til deg... så hold vinduet ditt litt på gløtt så det slipper inn!! ;P

Lykke til, Lykkeliten!!!

Skrevet

Hehe, huff du går og venter ennå ja! Skjønner du er lei :)

Jeg tror jeg har noe gammelt fødestøv liggende i fødebagen min, jeg blåser det i din retning nå - så er du nok snart i gang skal du se :)

Jeg har imidlertid et lite råd (bortsett fra klyxen, som du har fått før hehe); og det er å slappe av... Noen mener jo at man faktisk kan forlenge ventetiden hvis man er FOR utålmodig og stressa. Ikke vet jeg, men jeg prøvde etter noen dager på overtid å bare slutte å tenke på det. Heller belage meg på 14 dager og være "fornøyd" med det. Kanskje det er noe i det :)

Klem fra meg!

Skrevet

Ja, å gå over er noe av det mest slitsomme... Det beste du kan gjøre er nok å gi opp,ja...hehe Støtter hestestudina,-hvile og velvære frigjør hormonet oxytocin som er med på å starte fødsel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...