Gå til innhold

er dette normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har en baby på tre og en halv måned.han har alltid slitt med magen.luftsmerter,prompet mye og slitt med å få ut bæsjen. har hatt to søvnløse netter nå der han styrer voldsomt.gråter ikke,men er urolig og våkner konstant..et par netter før d sov han mange timer i strekk,mens nå våkner han tvert han harsovnet.det skal sies at han også styrer veldig mye inni munne sin...burde ikke mageproblemene begynne å gå over nå når han er så gammel?bør jeg få han undersøkt,isåfall hvor?

er svært takknemmelig for hjelp

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det behøver ikke nødvendigvis være magevondt. :) Det kan feks være sugebehov, du sier han styrer mye inni munnen? Eller han kanskje klør i gommene? Er noen barn som får tenner rundt 4 mnd :)

Ikke alle babyer sover hver eneste natt. Jeg ville nok ikke bekymret meg når han ikke skriker eller gir uttrykk for ubehag. Denne styringen som du snakker om er nok ganske vanlig.

Ammer du eller får han mme? Mme barn får lett hard mage, da bør du gi litt malt ekstrakt i melka evt sviske :)

Skrevet

han får kun morsmelk og litt sviskesaft hver dag...

Skrevet

høres ut som om gutten din kanskje klør litt i gommen og kanskje begynner å få tenner. De kan klø lenge før tennene kommer ut. Eller stort sugebehov kanskje?Ikke lett og vite hva som er med disse babyene alltid, men kan jo være han bare har en litt urolig periode også da, går nok over skal du se:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...