Gå til innhold

Trenger hjelp! Skal på kjendisfest (altså der man kler seg ut som en kjendis)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem skal jeg være? og hvordan bli kjedisen?

Takker for tips!

Skrevet

Jeg var nettopp på en slik type fest, og var utkledd som Cindy Lauper:) Hadde en stor (og skikkelig stygg!) 80-talls hockylack parykk, kort blondeskjørt, tights, leggvarmere, genser som gled ned på ene skulderen, blondehansker, store armringer og tykt belte i livet. Hadde i tillegg skikkelig 80-talls sminke med grelle farger.

Fikk utrolig mange kommentarer på kult antrekk den kvelden, og det beste av alt er at det ikke er dyrt å gjennomføre. Fant faktisk alt jeg trengte av klær, smykker og sminke på HM og parykken kjøpte jeg til 200 kr i en butikk i Oslo.

Skrevet

eh... det kommer jo helt an på hvordan du ser ut.. hudfarge, høyde+++

Er lett å kle seg ut som hvem som helst, i alle fall om en ligner på de.. Men nytter ikke å kle seg ut som Paris Hilton om du er 1.58 og veier 90 kg, med mørk hud..

Så her kan du få mange tips fra folk som ikke har peiling på hvordan du ser ut..

Er du en kvinne eller mann??

Skrevet

Jeg er kvinne. Blond (men kan alltids gå med parykk så det er ikke så viktig). 170 høy og normal vekt (ikke veldig tynn, men ikke kraftig heller). Ikke store pupper...

Skrevet

jeg synes ikke man skal måtte kle seg ut som noen en har visse likhetstrekk med med jeg da.

jeg kunne godt å ha tenkt meg å se ei stuttjukk negresse utkledd som paris hilton;)

jeg synes man kan kle seg ut som den man vil bare man kler seg ut som en kjendis som er lett gjenkjennelig på klær og hår.

dersom man har andre ønsker så kan det være kjekt å kle seg ut som en man ligner/har likhetstrekk med.

mia gundersen er lett å kopiere med halvlang, platinablond parykk og en minikjole med leopardprint + en kåpe fra skapet til bestemor

paris hilton kan lett la seg gjennomføre med det aller meste bare man putter en hund i håndveska.

"gamle" madonna er også kult. blonde krøller, skjønnhetsflekk, blonder osv osv

hva med jackie O? det er kult.

eller audrey hepburn

dolly parton

cher

cleopatra

eller sånn som du beskriver deg selv så hadde du sikkert vært en flott prinsesse madeleine;)

er masse masse å velge mellom!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...