Gå til innhold

Ang Nøstebarn: Det er dyrt, har dårlig kvalitet og er generelt OPPSKRYTT!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg syns også at nøstebarn holder seg supergodt. og ullen holder seg veldig god og myk, og det er viktig.

mange andre plagg blir litt stive og kjipe etter endel vask, og det kan ikke være godt for barna.

Har ikke prøvd Nøstebarn sine klær, men synes det høres ut som mye styr og skal håndvaske klærne for hver gang. dessuten syns jeg det er dyrt å bruke så mye penger på ullklær på babyer som vokser så fort. Vurderer Nøstebarn mer nå som barnet er større og kan bruke det over lengre tid.

Favoritten her i huset er Joha. Har også Tom & Trine fra sparkjøp, og det er også helt greit, men syns Joha har finere ullklær. Men det viktigste er jo at ulla oppfyller den funksjonen den er ment å ha selvsagt.

Er det bare jeg som opplever problemer ift nupping på tøy fra nøstebarn?

Pysjen er supergod og varm, men etter 2 vask ser det ut som om den har gått i arv i en årrekke....

Synes undertøyet er dritt. Holder ikke hva det lover og til den prisen.. Kjempeskuffet. De bør seriøst gjøre noe med trykk-knappene. Ellers har jeg ull-fleece dressen. Denne er jeg fornøyd med, men den kostet jo også en liten formue....

Har denne vinteren bare kjøpt Tom og Trine bodyer fra SK. Helt greie, får noen tynne og noen tykkere bodyer til mellom 99-119 kr. Strømpisen koster bare en 50- lapp. Får i allefall valuta for pengene her, selv om de kanskje er littegrann stive.

Annonse

Vi kjøper på Nøstebarn, fordi gutten tåler ikke undertøy i annet enn ubehandlet ull-silke (uten farge). Det ble til at vi handlet en del klær i samme slengen.

Vasker alt i maskin, med Nøstebarn såpen eller annet økologisk såpe for ull-silke.

Vi har ikke så mange sett, så de blir vasket veldig ofte, holder seg like fine etter vask.

Men jeg er litt snurt over at barnehagen ga han makrell i tomat uten smekke denne uken, tomatsausflekkene får jeg nok ikke av... :-(

Synest det er forskjell på plagga.

Bodyane synest eg krympar mykje, og knappane held dårleg.

Ullpysjane er fantastiske.

Ulldress til baby veldig bra.

Ullribbstrømpebuksa til litt større barn er super, og ull/silke-singletane er like fine etter ørten turar i vask.

Men obs: Dei som brukar MILO, ber om bråk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...