Gå til innhold

Fin vinterjakke?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

eg va på jakke jakt i går. ingenting fint å finne! ennte opp med den stygge mamma jakken på hm til 499.. får vel leve med den i 3 mnd.

fikk et tips etterpå at eg skulle ha leita ette herre jakke, eg hadde sikker funne mer da siden di er breiere..

lykke til med jakke jakten!

jeg har kjøpt meg en jakke på h&m som var veldig grei. Kjøpte den på den vanlige dameavdelingen og den fungerer helt supert som gravid jakke :-D litt sånn kåpe aktig, hadde den i svart, grå og sånn blandet svart og hvit (melert tror jeg det heter).. jeg var i hvert fall fornøyd ;o)

hei vært på HM hver eneste dag å sett, bare sett en boblekåpe jeg ikke syntes var noe fin, men i dag hadde de fått inn noen nye kåper, Helt enkle svarte kåper til gravide som har plass til de mest enorme mager under!

Den kostet 600,- ca.. Var fin og enkelt. Bedre enn mye annet jeg har sett og jeg har lett lenge nå.

Så nå kan jeg vokse uten å fryse =)

lykke til =)

jeg kjøpte en whannabe ull kåpe på spar kjøp til 399,den er utrulig fin =) den har knapper fremme og det ser ikke rart ut når noen av knappene må være oppne,må selv ha de to nederste oppe pgav magen , den er varm og veldig fin =)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...