Evigheten Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 He he..sikkert litt rart spørsmål.. Vi bor i Sverige, og skal til Norge noen dager. Har selvfølgelig tenkt å stappe bilen full av bleier når vi drar hjem igjen, men hvor mye kan jeg egentlig få tak i? Bruker Libero og handler på Kiwi, men det står maks 4 bleiepakker pr gang. Hvordan fungerer dette i praksis egentlig? Hvordan får jeg tak i så mye som mulig?
fastelavens_bolla! Skrevet 19. november 2010 #2 Skrevet 19. november 2010 er vel egentlig max 4 bleier de fleste stedene. min danske tante var med meg på butikken da hun var i norge, skulle kjøpe med bleier hjem, dette var på prix, de var veldig alrighte når hun fortalte at hun bodde i danmark. fikk da med seg 9 pakker bleier med seg selv om de hadde max 4 grense. hvis ikke er det å stoppe på fler butikker da:) libero er billige på rema 1000 også forresten:)
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 19. november 2010 #3 Skrevet 19. november 2010 jeg handler på 3 forskjellige kiwi butikker å har tatt med 10 pakker de gangene jeg har vært innom har aldri blitt bedt om å sette tilbake noe.. Vi bor et stykke unna så om de hadde sagt noe hadde jeg bare gått ut å inn av butikken å handlet 4 i slengen da blir det regna som en ny handel vettu.
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 19. november 2010 #4 Skrevet 19. november 2010 Libero er aller billigst på kiwi. blir kun 11,5 pr pakke der på rema er det det dobbelte.
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 19. november 2010 #5 Skrevet 19. november 2010 http://mammanett.no/bleiepriser Ta en titt her her står det litt om både libero og pampers priser
Evigheten Skrevet 19. november 2010 Forfatter #6 Skrevet 19. november 2010 Takk for svar! Da skal jeg prøve meg på kreative handleløsninger Er bare en Kiwibutikk dit vi skal, men 3 Rema tror jeg.. Her koster bleiene 100 kroner pakka, så jeg gråter ikke om jeg må betale litt over 20 kr på Rema
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 19. november 2010 #7 Skrevet 19. november 2010 Ville hamstret en del Landlord-bleier på Rema også hvis jeg var deg- de koster bare 5 kroner per pakke!! (60 stk ca). Helt ville priser, og de kom også godt ut i bleietesten her forleden så jeg; http://www.klikk.no/foreldre/dinbaby/article578637.ece
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå