Gå til innhold

Vil du vite hvem som er din skyts engel??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å ja jeg også vil vite :) min fødselsdato er 06.03.84 :) Blir spennende dette her

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spennede:) 19.03.83

hvor svarer du oss på dette??

Skrevet

jatakk!§ :)

030381 :)

Skrevet

Mammie88:

Jeg har 4 andre spå tråder,( denne er ikke en spå tråd) Men hvem som er ens skytsengl,(det bruker jeg ikke så lang tid på å finne ut,men med et vanlig tarot legg (når jeg ska finne ut om mann venter barn,ska gifte seg osv )må jeg ha ,ja alt fra 10-30 min pr pers. Er jo litt artig å legge å finne ut ang englen,istedenfor å kun spå hele tiden.Men nå har jeg altså vært på sykhuset med sønnen min. Så der er nok grunnen til at jeg ikke har kunnet svare flere. Før vi reist på sykhuset,så hadde jeg svart til over 120 personer på under 1 uke.Så jeg har nå virklig prøvd å tatt meg tid til dere. Ha en fin kveld vidre.

Skrevet

Jatakk :)

09.10.1988

Skrevet

Hadde vært gøy!

Har mine mistanker:-)

05.11.78

Skrevet

Din skyts engel er ;Daniel

Jeg er ekteskaps engel,og jeg bistår deg akkaurt nå..Jeg er her for å hjelpe deg å gjøre ekteskapets fullkomment.Det første området jeg hjelper deg på å helbrede ethvert gammelt sår relalert til forhold osv.Gi slipp på de negative energien og følesene du bærer med deg,og gi rom får kjærlighet og varme. Nå ber j deg om å gi slipp på gammel smerte ,i forhold til din første kjærlighet...Jeg er her for å befri ditt hjerte..

Skrevet

Bringbær mamma : Svarte deg ,.men ser ut til at Bim er klikk ikveld å,så den kom ikke på rett plass ser jeg..Den jeg skrev 21.31 er til deg..

Lykke til..

Skrevet

Caressa:

Du er ved enden av en syklus i ditt liv.Påkall din engler og be dem om å trøste deg,og lede deg fram til ditt neste steg..Lykken venter på deg..

Som følge av denne avslutingen føler du deg kanskje trist ,som at hjertet brister. Tillat deg selv å gråte og sørge,men

vit at vi engler er nær deg akkurat nå.Når du er klar ,vil vi nemlig vise deg hvordan denne avslutingen bringer nye velsignelser inn i ditt liv Men akkurat nå kan tristheten du føler gir deg nye innsikter ,Det vil inspirere deg til å fullføre et prosjekt du har utsatt, eller å ta bedre vare på deg selv f eks.Det er viktig for deg å uttrykke dine følelser i denne overgangs perioden.Du kan enten føre dagbok,snakke med trofaste venner ,jo mer du kan forløse , jo mer fri vil du føle deg..

Vi engler er her for å hjelpe deg..

Skrevet

Caressa :

Du er ved enden av en syklus i ditt liv.Påkall din engler og be dem om å trøste deg,og lede deg fram til ditt neste steg..Lykken venter på deg..

Som følge av denne avslutingen føler du deg kanskje trist ,som at hjertet brister. Tillat deg selv å gråte og sørge,men

vit at vi engler er nær deg akkurat nå.Når du er klar ,vil vi nemlig vise deg hvordan denne avslutingen bringer nye velsignelser inn i ditt liv Men akkurat nå kan tristheten du føler gir deg nye innsikter ,Det vil inspirere deg til å fullføre et prosjekt du har utsatt, eller å ta bedre vare på deg selv f eks.Det er viktig for deg å uttrykke dine følelser i denne overgangs perioden.Du kan enten føre dagbok,snakke med trofaste venner ,jo mer du kan forløse , jo mer fri vil du føle deg..

Vi engler er her for å hjelpe deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...