Gå til innhold

Fortsatt litt blødning, men hjertet slår

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er uke 6 + 5 dager, begynte å blø litt igjen denne uka da jeg ble innlagt på sykehuset for oppvæsking. Har hatt to innvendige ultralyder og alt er normalt.

Det er bare litt blod som kommer nå, men er jo ekkelt da. Er det flere her inne som har opplevd at blødningen vedvarer en stund i svangerskapet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Bare lurer på hvor lenge du har blødd og hvordan blødningen artet seg???

Jeg er 4+5 og begynnte med litt blødning onsdag ettermiddag, trsdag morgen var det litt strimler men blødningen var ikke så stor. Var hos lege og ble sykemeldt i går og i dag, tok Hcg prøve og beskjed om å komme å ta ny til mandag hvis det ikke skjer noe spess. i helgen. Nå blir det litt brunt på papiret og litt små brune klumper, gammel blødning.

Er jo kjempestressa for at det skal gå galt, har ikke blødd i mine tidligere svangerskap. men har mistet før:o(

Skrevet

Jeg har en truende abort, men den diagnosen får man hvis det er mye blødning. For et par uker siden blødde jeg mye, også koagulert blod. (klumper) Men Hcg min er veldig høy(stigende hele tiden)

Og hjertet slår. men denne uke har jeg hatt spottblødninger, kommer litt av og til. I går ingenting, heller ikke i dag. Syntes derfor det er litt vanskelig å forholde seg til det å være gravid, jeg er sykemeldt fra jobb og de vet at jeg er gravid. Tenker jeg er tilbake på jobb om en ukes tid, men det er ekkelt hvis jeg får en SA nå.....

Skrevet

Jeg er bare i uke 3+5, men har stigende HCG nivåer og en del symptomer som tilsier at jeg er gravid. Jeg har hatt småblødninger i en uke nå, noen dager nesten ingenting, andre dager slik at jeg må skifte bind minst 1 gang for dag. Har noe "mensenlignende" verk i tillegg, men legen sier at det er normalt.

Håper det går bra med oss alle sammen ! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...