Gå til innhold

Snirkeline83 :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du her...?? :) har ikke "sett" deg på en stund.

Gi lyd! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også her :).

Har lurt på hvordan det går med oss dobbelt-livmor jentene.

Er alt bra?

Skrevet

Hei!! Så hyggelig...! :)

Jeg var ikke sikker på om du hadde kommet til 2. tri, men bra at du er her!

Har du kommet langt? Jeg er 14 uker i morgen.

Ellers er formen suuuuper, og merker lite til graviditeten. Har ikke fått mage heller. Kjenner etter både morgen og kveld, men det er bare en liten kul der som såvidt kjennes under huden. Men merker godt at den ikke er sentrert, men at den er på min høyre side.

Hvordan er det med deg da, rose_85?

Skrevet

Her går det så det suser...

Magen min er også litt strørre på høyre siden. Ser det faktisk i speilet også. Her har jeg gitt opp buksene mine og gått over til å ha på meg mammabukser (de gamle begynte å bli ubehagelige trange).

Ellers går ting bra, var på ultralyd igjen for to uker siden og legen sa at h*n hadde masse med tumle plass der inne :).

Ellers er jeg 16+1 idag, og teller ned til ordinær ul i desember :)

Stor klem

Skrevet

Ja, endelig kan jeg sende pm igjen :)

Men svarer her til dere begge jeg :P

Alt bra her, og formen er veldig bra:)

Å den siste uken har magen kommet snikende..

Den har vært litt vente på, selvom jeg syns det har vært helt greit uten oxo.. men nå er den der ;)

Ikke lett å skjule det lengre nå nei.

Å som dere, så ser jeg det kanskje bittelitt mer på høyre side hvor babyen ligger.. Men d er bare såvidt..

På sist ul så vi at den venstre livmora nå har trekt seg helt tilbake, og den høyre ligger nesten midt på som normalt, så kanskje ikke magen min blir så skjev likevel :P

Å det så ut som alt vokser seg bra til som normalt der inne, så bare krysser fingre for at den lille får bra med plass og holder seg der inne så lenge som mulig :)

Kjent at buksene har begynt å bli trangere denne uka, ikke så veldig behagelig. Selvom jeg stort sett går i thights er d ikke noe godt når det føles stramt.

Så idag var jeg for å se etter mammabukse på HM.

Men gir litt opp.. har vært på 4 ulike HM butikker i Oslo idag, og kun funnet to stk i str 36 :(

Å disse hadde da vide bein, noe jeg ikke vil ha! :P

Var oxo på nettsiden til HM men helt utsolgt for str 36 der å.

Ingen som vet om noen steder hvor det er bra utvalg?

Dere holder vel ikke til her i byen, men :P

Godt å høre at alt står bra til med dere begge =)

Blir koselig å følge hverandre fremover.

Ser sååå frem til ul 1 Des nå :)

Klem til dere begge :)

Skrevet

Hei sniker emg til å svre ang bukser jeg. Om du holder til i Oslo anbefaler jeg den kule mage i kirkeveien (majorstuen)

Jeg har og saumfart lle hm etter mamma bukser i liten str, bare å glemme det visstnok.

2wear er et merke på mammabukser super behagelige, og går til str xxs så da finner du nok str din, de er også smale i bena =)

lykke til =)

Skrevet

Åh, tusen takk for svar:)

Da skal jeg se der i morgen :)

Skrevet

ååhh..... dere er begge kommet lengre enn meg...! da så :) Da ligger jeg ca 2 uker etter...

Jeg har kanskje en liten kul på magen når jeg ligger strak på ryggen og kjenner med handa. That's it.... men i høst har jeg ikke akkurat spart på kaloriene, så et par kilo er nok kommet på hehe Har kooooosa meg! Så mange tror jo jeg har fått mage allerede, noe som jeg da flaut må avkrefte og forklare at dette er helt og holdent mn egen :) Men men. Magen kommer vel tidsnok.

Ellers er alt bare supert, og teller ned dager til ordinær UL. Håper virkelig å få vte kjønnet....!

Fortsatt lykke til, ladies :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...