Gå til innhold

Kløe i brystvorten - deretter ømt og vondt

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt veldig kløe i den ene brystvorten ei stund. Prøver å smøre med fuktighetskrem og da gir det seg etterhvert. I dag tidlig klødde det igjen og jeg måtte bare klø tilbake. Da ble plutselig brystvorten veldig øm og vond, nesten så det brant og sved i den? Da jeg tittet nærmere på den, var det en slags grå aktig flekk i midten på brystvorten, lignet nesten på melk? Jeg er jo i 17. uke, så kan hende det skjer en del ting med brystene nå. Det er ikke så vondt nå lenger, men fortsatt litt ømt. Hva kan det skyldes?

Fortsetter under...

Hehe, jeg har faktisk det samme problemet. Så du er ikke alene.

Jeg våknet en morgen av at jeg hadde klødd meg i søvne og var skikkelig sår på brystvorten. Helt forferdelig.

Jeg har ikke funnet noe som virker, kanskje jeg får ta en prat med jordmor når jeg skal til henne på mandag.

Jeg er også i uke 17 :) Men det har vart en stund, det kommer og går litt.. "/

Jeg er i uke 22, og har samme kløen og svien. MÅÅ bare klø, spes på kvelden. Men det er jo vondt, så sliter litt der ;) Har mange små, hvite prikker som jeg vet er størknet melk. Har hatt det helt siden jeg sluttet å amme førstemann. Så det er nok bare at melkegangene avgir en liten dråpe som stivner der. Ett godt tegn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...