Gå til innhold

Hva jobber dere med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Egentlig helt utenfor tema, men veldig gøy å bli litt bedre " kjennt " med dere andre prøvere.

Jeg er selv sykepleier og trives med det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber i barnehage og studerer ved siden av =) Stortrives.

Skrevet

Jeg er utdannet sosionom men jobber som miljøterapeut i en bolig for psyk utv. 28 og prøver på første gullet

Skrevet

Jeg er førstekonsulent på utbetalingsavdelingen i Nav Regnskap Pensjon :)

Skrevet

omsorgsarbeider

men er arbeidsledig nå

Skrevet

er+ 27 år. Prøver på mitt 3 barn. Har ett barn på 3 og en sønn som døde rett etter fødselen. Han ble født nå i august

Skrevet

Jobber på sykehjem med demente og psykiatri. Prøver på min første spire:) Går inn i min 18 pp nå, og 2. runde med pergokur.

Skrevet

Jobber i barnehage (vikar) og utdanner meg til barne- og ungdomsarbeider ved siden av.

Prøver på nr. 2 .. 1 pp :)

Skrevet

Jobber som Opratør. Prøver nr 5 1pp :))

Skrevet

Jobber som lærer... Prøver på mitt første barn og er nå i 2pp

Skrevet

Vernepleier i barneskolen :) Er ikke inni noen pp egentlig. Jeg er her fordi jeg har mistanke om at jeg er blitt gravid :)

Skrevet

Hei

Jobber som resepsionist på hotel

Skrevet

Hyggelig at så mange svarer. Det er en gjeng med hyggelige damer inne på bli gravid=)

Skrevet

Jeg jobber bare litt når jeg vil for tiden. Driver med salg og formidling av kunst :) Mannen og jeg bytter til på hvem som jobber mest ;-) Dette halvåret er det han og etter jul blir det vel meg ;)

Er 23 og prøver på første :)

Skrevet

Jobber som lærer og studerer ved siden av:)

Prøver på nr 1 og er i 8pp.

Skrevet

utdannet føskolelærer.

Har hatt fast jobb som pedagogisk leder siden april 2006

Skrevet

Er aut. ridelærer og driver en stall med utleie av bokser og underviser barn og voksne i gr.leggende ridning, dressur, sprang og terreng :-)

Vi prøver på vår første lille spire

Skrevet

Julle Bullen: NÅ fikk jeg lyst å ri.. Det var min favortitt hobyy som barn/ ung, men det er vel ca 10 år siden jeg satt på hesteryggen.. Er ikke sikker om jeg kan det lengre, men det hadde vært veldig morsomt!!!

Skrevet

Madam Mim :

Det er aldri for sent å ta det opp igjen!

Hadde flere mamma'er som tok opp igjen ridningen da jeg hadde rideskole selv. På rideskolen jeg jobber nå blir det flere og flere som starter igjen.

Kjør på :-D Det dukker opp fortere enn du aner!

Skrevet

Jeg jobber som vikar i en naturbarnehage:) Håper på å få fast stilling på nyåret:)

Skrevet

Jeg er utdannet lærer, men jobber som ped.leder i barnehage. 3 pp med førstemann.

Skrevet

Julle Bullen: Skulle gjerne ha startet opp igjen, men vi bor så langt unna et ridesenter, at det nesten er vanskelig å få til. Å jeg kjenner meg så godt at dersom jeg først starter er det gjort=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...