madame Mim Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 Er på dag 23 i syklusen, og NULL teng på noe graviditet.. De to andre gangene jeg har vært gravid har ikke ikke vært tvil. Hadde veødig tydelige symptomer som ømme/ større pupper, mye kvelds kvalme og en " rar" følelse i livmorområdet.. Bedre lykke neste gang. Hvordan går det med dere?
Petrine +spire=❤ Skrevet 19. november 2010 #2 Skrevet 19. november 2010 Må jo ikke gi opp ennå!! Hvert svangerskap kan opptre forskjellig, så selv om du har 2 nokså like behøver ikke neste være sånn. Da 23 er jo veldig tidlig å trekke noen konklusjon. Nei vent litt med det Kanskje du blir superoverrasket om en liten uke hehehe =)
Mamma mø har snart 2 ♡ Skrevet 19. november 2010 #3 Skrevet 19. november 2010 dag 22 her, og iiingen symptomer!
Petrine +spire=❤ Skrevet 19. november 2010 #4 Skrevet 19. november 2010 Er ikke alle som får symptomer, kan jo faktisk være ett symptom det også hehehe =) Er på dag 23 jeg.
Undretrollet Skrevet 19. november 2010 #5 Skrevet 19. november 2010 I min første graviditet skjønte jeg det på to ting; jeg fikk ikke ømme og større pupper uka før IKM, og det fikk jeg bastandig før mensen før i tida:) Og morgenen jeg skulle teste (dagen etter IKM) så våkna jeg kl 6 fordi jeg MÅTTE TISSE!!! Hihi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå