Junigutt 2010 <3 Skrevet 19. november 2010 #1 Skrevet 19. november 2010 Min lille gutt (snart 5 mnd) har hatt rundt 38 i "feber" hver kveld siden søndags kvelden.. På dagen er den nede i ca 37.5, så det er jo strengt tatt ikke feber. men jeg har liksom ikke lyst å ta han med ut når det er kaldt osv når han ikke er helt feberfri. Er vell heller ikke helt bra at han har litt feber over såpass lang tid heller? Ville dere tatt han med på f.eks butikken? Noen som har erfaringer eller vet noe angående dette? S
FanteGuri Skrevet 19. november 2010 #2 Skrevet 19. november 2010 Du kan jo ringe legen å høre hva du skal gjøre.
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 19. november 2010 #3 Skrevet 19. november 2010 Skal alltid kontakte lege ved feber i over 3 dögn. Ville jeg gjort God bedring
Grip noen i å gjøre noe godt Skrevet 19. november 2010 #4 Skrevet 19. november 2010 Det er ganske normalt at tempen stiger litt på kvelden,behøver ikke være syk for det. Du kan fint ta ham med på butikken eller gå en tur med ham liggende i vognen selvom det er noen kuldegrader ute.Det er ikke farlig. Men,når det er sagt:er du usikker så er det bedre å kontakte legen en gang "for mye" så får du stillet uroen /usikkerheten din. Lykke til og god bedring! Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå